کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درصدد است تا هر چه زودتر پرونده دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس را بررسی کند.

استقلال خوزستان و خلیل زاده جریمه و محروم می شوندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از حواشی دیدار شب گذشته (پنج شنبه) تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر، حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد، پرونده این دیدار در اولویت فعالیت‌های کمیته انضباطی در روز‌های آتی قرار خواهد گرفت و از ناظران این مسابقه درخواست کرد تا در اسرع وقت و با قید فوریت، گزارش‌ها به کمیته انضباطی ارسال شود تا اعضا بتوانند در خصوص پرونده این دیدار جنجالی احکام را صادر کنند.

البته محرومیت هواداران استقلال خوزستان به دلیل پرتاسب سنگ و ...، شکستن صندلی ها، درگیری با هواداران پرسپولیس و متوقف کردن چند باره بازی قطعی است و طبق شنیده ها، کمیته انضباطی، هواداران تیم آبی پوش را ۲ یا ۳ جلسه از همراهی تیم شان محروم خواهد کرد.

همچنین شجاع خلیل زاده، مدافع تیم پرسپولیس هم به دلیل درگیری با ناظر بازی و همچنین هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان جریمه قطعی و محرومیت احتمالی یک جلسه‌ای را به همراه خواهد داشت. او پس از پایان بازی به مسئولان مسابقه اعتراض کرد و با ضربه‌ای به سطل آشغال و نیمکت داور چهارم که سبب تحریک هواداران استقلال خوزستان شد، به رختکن رفت.

سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: مسابقه خوبی نبود و از سوی هواداران اهوازی مشکل داشتیم. سنگ پراکنی‌هایی در این مسابقه انجام شد و سبب گردید تا مسابقه چندین بار متوقف شود.

او افزود: شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس پس از پایان بازی به نحوه برگزاری مسابقه اعتراض داشت و ما هم بیان کردیم، گزارش این مسابقه را به مسئولان می‌دهیم و درحالیکه راهی رختکن می‌شد، ضربه‌ای به سطل آشغال و نیمکت داور چهارم زد.

گفتنی است، تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس، پنج شنبه در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که این مسابقه جنجالی با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید.


بیشتر بخوانیداستقلال خوزستان صفر - پرسپولیس صفر /انجماد فوتبال در دمای مثبت ۴۲درجه سانتی گراد


انتهای پیام/

اظهارات مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره حواشی دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
واقعا جای بسی تاسف داره
آخرین اخبار