شهردار نایین گفت :خبرنگاران نقش کلیدی در انعکاس خبرها و فعالیت‌های نظام برای مردم‌دارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اردشیر عسگری شهردار نایین ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران محترم رسالتی عظیم بر دوش دارند و انشالله که در پی انتقال حق و تقاط قدرت و توانمندیها و ظرفیت های آشکار و پنهان شهرستان باشند و اخبار نایین به دور از فضای غرض ورزی و با دید کارشناسی اخبار به اطلاع عموم افراد برسانند.
اردشیر عسگری افزود: وظیفه خبرنگاران را بسیار خطیر و تاثیرگذار برشمرد و افزود: رشد و ترقی جامعه، مستلزم آگاهی‌بخشی و فعالیت اصحاب رسانە است و این وظیفە آنان را سنگین‌تر می‌کند.
وی با بیان اینکه خبرنگاران دیده بانان جامعه هستند، افزود: اصحاب رسانه مسائل را به موقع اطلاع رسانی کرده و در پیشگیری از بحران ها مشارکت کنند.
شهردار نایین خبرنگاران نقش کلیدی در انعکاس خبرها و فعالیت‌های نظام برای مردم‌دارند.
وی در ادامه بیان نمود : رسانه همواره به دنبال اخبار خوب و مثبت است ولی هدف رسانه‌ها از بیان نکات ضعف زیر سؤال بردن سیستم نیست بلکه جهت برطرف کردن مشکلات است.
عسگری افزود: اولین کاری که ما به عنوان مسئول و شما به عنوان خبرنگار انجام می‌دهید، تمرین دموکراسی و درک متقابل است. ما باید یاد بگیریم که نقد را باید پذیرفت و شما نیز باید آستانه تحمل مخاطب خود را بشناسید.
وی مقابله با کج اندیشی ها را یکی دیگر از رسالت خبرنگاران برشمرد و افزود: برخی ها عادت دارند که همیشه نظام و انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند اما رسالت خبرنگار این است که در جامعه وقتی طرحی اجرا می شود، شرایط و سختی اجرای آن طرح را با توجه به تنگناهای مالی و وضع اقتصادی کشور به مردم تبیین کند تا مردم بدانند که در نبود بودجه کافی این طرح اجرا شده است.
به گفته شهردار نایین تمام کارهای خوب دولت باید اطلاع رسانی شود و این اطلاع رسانی از وظایف مهم و نقش و اهمیت کار خبرنگاران است.
وی اظهار نمود : حضور خبرگاران احترام آمیز است و ما امیدواریم که با رسالتی که بر عهده خبرنگاران است ما را در انجام وظایفمان یاری کنند.
شهردار نایین در پایان با اشاره به رشد روز افزون شبکه و فضاهای مجازی خاطرنشان کرد: در این زمان که کشور بیشتر از هر زمان دیگری به دریافت اخبار و اطلاعات امیدوارکننده و صحیح نیازمند است مسئولیت اصحاب رسانه سنگین تر از قبل شده است.
شهردار نایین در پایان از زحمات خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان با اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدردانی نمود.

 
انتهای پیام/م
 
برچسب ها: شهرداری ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.