فرمانده انتظامی شهرستان شادگان از افزایش 95 درصدی کشف تیراندازی های غیرمجاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علیرضا میررضایی، فرمانده انتظامی شهرستان شادگان گفت: تلاش دلسوزانه پلیس در طول یک سال گذشته با همراهی مردم شریف این شهرستان سبب شد شاهد کاهش بسیار اثرگذاری در تیراندازی های غیرمجاز باشیم.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش 57 درصدی وقوع تیراندازی های غیرمجاز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در شهرستان شادگان هستیم.

سرهنگ میررضایی با بیان اینکه در 140 روز ابتدای سال 96 کشف تیراندازی نسبت به وقوع تیراندازی ها معادل 6 درصد بوده، اذعان داشت: در 140 روز نخست سال 97 کشف تیراندازی نسبت به وقوع معادل 101 درصد است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 95 درصد افزایش کشفیات تیراندازی غیرمجاز ثبت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان به اجرای طرح های جمع آوری سلاح به 42 درصد افزایش کشف سلاح غیرمجاز در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: تلاش مستمر و برخورد قاطع پلیس با تیراندازی غیرمجاز رضایتمندی مردم و مسئولان این شهرستان را در پی داشته است.

انتهای پیام/گ

دستگیری عاملان تیراندازی های غیرمجاز

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.