معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تیم کانون فجر دشتی قهرمان مسابقات دو و میدانی دانش آموزان ابتدایی کشور شد.

تیم کانون فجر دشتی قهرمان مسابقات دو و میدانی دانش آموزان ابتدایی کشور شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن قلندری بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم کانون فجر دشتی به نمایندگی از استان بوشهر با شش طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بر بام دومیدانی دوره ابتدایی دانش آموزان ایران ایستاد.

وی افزود: در سی و پنجمین دوره مسابقات دومیدانی دانش آموزان مدارس ابتدایی کشور تیم بوشهر با ۶۰.۵ امتیاز بالاتر از تیم‌های سیستان و بلوچستان و فارس به مقام اول مسابقات دست یافت.

قلندری اضافه کرد: مهدی تورنگ در پرتاب توپ مقام دوم و در دوی ۸۰۰ متر مقام سوم و در ۴ در ۱۰۰ امدادی مقام اول از شهرستان دشتی، فرشاد اکرمی نفر اول دوی ۶۰ متر مانع و نفر اول پرش طول و دوی ۴ در ۱۰۰ امدادی مقام اول از شبانکاره، پوریا توبک در ۱۰۰ و ۲۰۰ و ۴ در ۱۰۰ امدادی مقام اول از بردخون، حمید سید محمدی مقام دوم پرتاب وزنه از دشتی، حسن فالی افروز مقام سوم در ۱۰۰و اول ۴در ۱۰۰ امدادی پنجم در ۲۰۰ از دشتی و حمید رضا شمسی مقام اول در پرتاب وزنه از گناوه با مربیگری آقای علی صمدیان و سرپرستی آقای داوودی برای استان بوشهر افتخار کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تقدیر از حمایت خانواده ها، گفت: ارتباط موثر والدین با مدرسه می‌تواند به موفقیت بچه‌ها در مسابقات کمک کند.

انتهای پیام/م

تیم استان بوشهر قهرمان دو و میدانی دانش آموزان ابتدایی کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.