پویش ملی «فصل گرم کتاب» با برپایی ایستگاه‌های کتاب‌خوانی در بوستان‎های استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: پویش ملی «فصل گرم کتاب» از هفته آینده و با برپایی ایستگاه‌های کتاب‌خوانی در بوستان‌های تهلیجان و لاله شهرکرد و بوستان‌های فارسان، سامان، بروجن و گندمان برگزار می‌شود.

فرزاد رحیمی افزود: این پویش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان و با تأکید بر دو محور موضوعیِ «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تقویت مهارت‌های زندگی» برپا می‌گردد.

وی افزود: در این پویش، ضمن اجرای برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب و ارتباط مؤثر با کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها، به عرضه خدمات فرهنگی و جذب عضو پرداخته می‎شود.

به گفته رحیمی؛ براساس شیوه‌نامه ابلاغی پویش «فصل گرم کتاب»، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در فصل تابستان ۱۳۹۷ و با همکاری و تعامل سازمان‌های فرهنگی، اقدام به برپاییِ دست‌کم یک ایستگاهِ کتاب‌خوانی در فضا‌های عمومی از قبیل بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها می‌کنند که این ایستگاه‌ها می‌تواند در قالب ثابت یا سیار باشد و حداقل یک روز در هفته و در صورت امکان پنج‌شنبه‌ها یا جمعه‌ها، اقدام به عرضه خدمات فرهنگی می‌نماید.

انتهای پیام/ش

ایستگاه‌های کتاب‌خوانی برای کودکان و نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار