نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مس می تواند به لیگ برتر صعود کند و با تمام وجود از این تیم حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با حضور در آخرین تمرین تیم صنعت مس کرمان برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: فضای خوبی هم از طرف شرکت ملی مس و هم حضور افراد باتجربه ای از جمله سرمربی در تیم صنعت مس کرمان فراهم شده که امیدوار کننده بوده و انتظارات را بالا برده است.

وی ابراز امیدواری کرد: خاطرات خوب سال های قبل برای تیم مس کرمان تکرار شود و روزهای خوبی که در فوتبال کرمان به دنبال آن بودیم را شاهد باشیم.

پورابراهیمی حضور بازیکنان بومی در تیم صنعت مس کرمان را موجب افزایش انگیزه برای تیم دانست و افزود: علاقمند هستیم که بهترین بازیکنان را از نیروهای حاضر در این تیم با توجه به استعدادهایی که در آنها وجود دارد شاهد باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ضمن خوش آمد گویی به بچه های مهمان در تیم صنعت مس کرمان از آنها خواشت: با غیرت و تعصب بازی کنند، چون آبروی استان و شهر مطرح است.

وی تصریح کرد: حس امیدی در مجموعه جدید تیم فوتبال صنعت مس کرمان بسته شده و امیدواریم فردا یکشنبه در نخستین دیدار با حضور هواداران نتایج خوبی را شاهد باشیم.

پورابراهیمی خطاب به بازیکنان یادآور شد: اتفاق شگفت ‌انگیزی را که در سطح تیم ملی در بازی‌های جام جهانی امسال شاهد بودیم در سطح تیم های استانی هم می تواند رخ دهد و امکان تبدیل شدن به نیروهای ملی را داریم و با میزان تلاش و دقت نظر می توانید این موفقیت را فراهم کنید.

 وی افزود:  با تجربیات سرمربی کنونی تیم مس کرمان و همراهی بازیکنان و دیگر نیروها، گام اول را در لیگ دسته یک خوب برداریم و رضایتمندی مردم را دوباره برگردانیم.

انتهای پیام/ب

حضور پورابراهیمی در آخرین تمرین تیم صنعت مس کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار