به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و یکم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

9095...0918: خواهش می کنم به خاطر خدا در مورد شبکه هوشمند مخابرات که هزینه بسیار بالایی برای مردم ناخواسته به وجود می آورد پیگیری بفرمایید. چرا باید برای همه فعال شود؟ باید برای فعال کردن درخواست داشته باشد این شرکت ها با همکاری مخابرات اقدام به این عمل ناجوانمردانه کرده اند از ۴۰۰ هزار قبض ۳۵۰ هزار تومانش شبکه هوشمند بوده است.

 

4723...0990: من هپاتیت دارم ویروس هم فعال هست الان دارم دارو تنوفروپرآلافنامید 25(تاف) چرا باید شرکتش بسته بشود. دارو کم یابی هم هست این دارو ضد ویروسه تا آخر عمر باید مصرف شود. هزینه هاشم آزاده. تو را به خدا از وزارت بهداشت می خواییم که این دارو قطع نشه لطفا رسیدگی کنید. خیلی ها این بیماری رو دارند و تکلیف مابیمارها چی هست. به کی باید بگیم تا درد دلمان رو بفهمند.

 

1994...0901: دانشجوها دارند بدبخت می شوند. همه ما روی دلار ۴۲۰۰ تلاش کردیم و اینکه چرا باید نا حقی بشه و به بعضی ها تعلق گرفته دلار ۴۲۰۰و ارز اولیه ولی ما نه خواهش می کنیم ارز اولیه قطع نکنید.

 

1491...0914:  من از ایران خودرو به تاریخ تحویل ۳۱خرداد ۹۷ خودرو هایما اس پنج خریده ام کل قیمت خودرو را پرداخته ام تمام مدارک ماشین را تحویل گرفته ام اما از ماشین خبری نیست.

 

4103...0913: می خواستم از مدارس نمونه دولتی بپرسيد كه چه دليلی دارد كه در اين اوضاع اقتصادی نابسامان، هرسال  طرح يونيفرم و مقنعه دختران را عوض مي كنند تا والدين هرسال مانتو و مقنعه نو بخرند؟ دليلش دست داشتن در سود فروش اين مانتوها نيست؟ چون هر كدام طرح خود را دارند و فقط از آن محل و با يك قيمت خاص بايد خريداری شود؟ مگر نه اينكه همه ما دو الی سه سال  يك مانتو را مي پوشيديم؟ اتفاقی هم نمی افتاد.

 

5534...0913: خودروسازها مخصوصا ایران خودرو دارد خودروهایش را به صورت قسطی به مردم می‌فروشد با قیمت خیلی بالاتر. لطفا گزارشی تهیه کنید.

 

1468...0915:  اینجانب صادق فیاضیان  27ساله نابینای هشتاد درصد از تربت حیدریه که بعد از هشت سال تحت پوشش بهزیستی بودم بعد از این مدت ده ماه پیش خود اداره اینجانب را فرستادند به بانک رفاه مرکزی شهرستان برای افتتاح حساب جهت واریزمستمری ماهانه که هنوز هیچ مبلغی به حساب اینجانب واریز نکرده اند و هر وقت زنگ میزنم یا حضوری میرم می گویند که شما پشت نوبت هستید. آخه با گذشت ده ماه پشت نوبت بودن برای واریزمستمری تاکی باید صبرکنم و با مشکلات فراوانم دست وپنجه نرم کنم. اینجانب از رئیس کل بهزیستی کشورآقای دکتر محسنی بند پی و رئیس جمهور محترم آقای دکتر حسن روحانی عاجزانه می خواهم که رسیدگی کنند و هر چه زودترو سریعتربودجه ای را اختصاص دهند برای مستمریه پشت نوبتی ها که واقعا به سختی زندگیشان می گذرد. و با یارانه  چهل و پنج هزارپانصد تومان اصلا نمیتوان تا آخرماه زندگی کرد! با تشکر از شما و همکاران پرتلاشتان در این مجموعه. دعاگویتان هستم انشاالله خداوند خیردنیا و آخرت را به شما و خانواده عطا کند.

 

0357...0913: پروازهای مسیر اصفهان بندرعباس هم با کیش ایر هست اغلب لغو می شود یا تاخیر دارد و یا پروازها کافی نیست.

 

0357...0913: ترمینال شهر بندرعباس به جز نداشتن نظافت و تهویه و صندلی و نظم واستاندارد.. ساعت حرکتی که روی بلیط میزنند هیچ ربطی به ساعت حرکت اتوبوس نداره. دو ساعت یا سه ساعت تاخیر کسی هم جوابگو نیست.

 

3361...0936: چرا بیمه کشاوزی سیستان و بلوچستان شهرستان هامون را بیمه اش را هکتار دو میلیون چهارصدهزار رابود نمی دهندو تا بحال پولی هم ندادند.

 

0836...0915: لطفا در مورد یخچال های بستنی قیفی و گرانی آن گزارش بگیرید. یخچال تولید داخل تک فاز ۲۰میلیون بود حالا میگن 37میلیون تومان تولید داخل چرا از شعار حمایت از تولید ایرانی سواستفاده می کنند، چرا استان های دیگر کشور چوب زیاده خواهی کارخانه دارهای تهران را بخورند تشکر.

 

7787...0910: به عنوان یک دوستدار محیط زیست از شما خواهش می کنم چندین برنامه و گزارش جامع تهیه کنید برای ترویج بازیافت زباله از مبدأ و این که سرانجام این زباله های بازیافتی به کجا میرسد.برای منی که سال هاست این کار رو انجام میدهم مهم است که نتیجه خاصی حاصل می شود از این فعالیت یا نه!

 

0032...0919: لطفا در برنامه ۲۰و ۳۰ به پویش حمایت از کالای ایرانی و حمایت از برنامه ثریا برای نشون دادن زندگی ایرانی مسئولین و سلبریتی ها بپردازید.

 

7234...0912: من با هیچ تسهیلاتی برای چند نفر شغل ایجاد کردم ولی به من یک کنتور برق نمی دهند.

 

8191...0911: سری به بیمارستان سیاهکل بزنید. نخ بقیه ندارند پورسیا رشت جوان زخمی با دکتر زد خورد کردند انسان سالم مریض می شود حواهشا بررسی کنند مدیریت درست ندارد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار