معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: تنها یک سوم هزینه سفر از شهروندان دریافت می‌شود.

 علیرضا صلواتی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: اتوبوس‌ها از ساعت 5 صبح تا 22 به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

وی افزود: خطوط اتوبوسی که به خط مترو منتهی می‌شود تا ساعت 23 خدمات خود را ارائه می‌کنند؛ پیش از این، با تغییر ساعت ادارات 15 تا 30 دقیقه سرویس‌دهی اتوبوس‌ها به جلو کشیده شده بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه تنها یک سوم هزینه سفر از شهروندان دریافت می‌شود، عنوان کرد: خدمات فنی و پشتیبانی، هزینه تعمیر قطعات و استهلاک لاستیک که از 40 تا 150 درصد افزایش هزینه داشتیم.

صلواتی اضافه کرد: علاوه براین هزینه‌ها،عدم دریافت یارانه‌ی دولتی، بار سنگینی را به شرکت اتوبوسرانی تحمیل کرده است.

وی با اشاره به مصوبه‌ی شورای شهر مبنی بر افزایش هزینه‌ی سفر اتوبوس‌ها اظهار کرد: این افزایش قیمت از حدود3 تا 25 درصد متفاوت و به طور میانگین 15 درصد هزینه سفر افزایش یافته است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه از اول مهر ماه طرح‌های تخفیفی برای دانش‌آموزان و دانشجویان در نظر گرفتیم،بیان کرد: ایجاد کارت‌های دانش‌آموزی با همکاری آموزش‌وپرورش در ارائه خدمات بهتر و بیشتر و افزایش جذابیت در استفاده از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی موثر خواهد بود.

صلواتی در مورد بومی‌سازی اتوبوس‌های جدید یورو 4 و بازسازی شده عنوان کرد: تمامی اتوبوس‌ها تولید داخل ولی با نشان تجاری خارجی است؛اتوبوس‌های فرسوده نیز در اصفهان بازسازی شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در تلاشیم تا با افزایش خدمات در ساعات کاری و کیفیت ناوگان،خدمات بهتری برای شهروندان و مردم شریف اصفهان ارائه کنیم.

انتهای پیام /س

وضعیت ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

برچسب ها: ترافیک ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.