تشویق های معنادار مودریچ در برنابئو

بازیکن کروات تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار برابر آث میلان بارها مورد تشویق هواداران خودی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شب گذشته در جریان تک بازی جام سانتیاگو برنابئو بین رئال و آث میلان که در ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید انجام شد،و به برتری 3 بریک میزبان انجامید،لوکا مودریچ هافبک کروات رئال بارها مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت.
این تشویق ها برای مودریچ پیام روشنی داشت؛ در برنابئو بمان

گمانه زنی ها درباره انتقال احتمالی مودریچ به اینتر همچنان ادامه دارد، با این وجود ، روز شنبه هنگامی که نام این بازیکن مقابل "آث میلان" از بلندگوی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اعلام شد، هواداران رئال به شدت او را تشویق کردند.
مودریچ کمتر از یک ماه پس از شکست کرواسی در فینال جام جهانی 2018  مقابل فرانسه و کسب توپ طلای این بازی ها ،به لس بلانکوس بازگشت.

واضح است که سران رئال مادرید نمی خواهد هافبک سابق تاتنهام را از دست بدهند و امیدوارند که او را با یک قرارداد جدید که دستمزدش را به دستمزد راموس، کاپیتان باشگاه ،می رساند در تیم نگه دارند.

خروج کریستیانو رونالدو در تابستان لس بلانکوس را آشفته کرده است، و این باعث می شود که خروج بازیکن برجسته دیگری بسیار غیرممکن بشود. با این حال، اینترمیلان همچنان احساس می کند که می تواند مودریچ را از رئال جدا کند. به همین جهت ابهام درباره آینده این بازیکن هواداران رئال را به واکنش واداشت.

آنها از بازیکن تیم ملی کرواسی مانند یک قهرمان استقبال کردند و هر بار که او توپ را لمس می کرد، نام او را با تمام توان فریاد می زدند. لوپتگی می داند که مودریچ برای تیمش چه ارزشی دارد و با انتقال قرضی متئو کواسیچ به چلسی ، فروش مودریچ قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات غیر قابل تصور است.


بیشتر بخوانید:



انتهای پیام/


مودریچ در برنابئو تشویق شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار