معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: میزان آمار بیکاری در استان اردبیل سه درصد از آمار میانگین کشوری بالاتر است.

یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: وضعیت کارآفرینی ، اشتغال زایی و صنایع مولد و کارگاه های تولیدی در این استان مطلوب است ولی در بحث آمار بیکاری ارقام و آمار مختلفی بیان شده است.

وی اظهار داشت: میزان آمار بیکاری در استان اردبیل سه درصد از آمار میانگین کشوری بالاتر است و این معضل اساسی سیمای اشتغال و توانمندی های اقتصادی استان را تحت الشعاع خود قرار داده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل گفت: در حال حاضر اردبیل در زمره فقیرترین استان های کشور قرار گرفته و می توان بر اساس واقعیات موجود و تحلیل موضوعی و محتوایی پرونده ها مدعی شد که بسیاری از بزهکاری ها و آسیب های اجتماعی از این مشکل اساسی نشات می گیرد.

خدادادی در زمینه تکریم مدیران و صاحبان صنایع و کارگاه های خدماتی و تولیدی افزود: دستگاه قضا بیش از هر سازمان و نهاد دیگری به ارزش عملکرد و آثار و برکات فعالیت های اقتصادی واقف است چرا که معتقدیم بیکاری ام الفساد است.

انتهای پیام/ع

اردبیل در زمره فقیرترین استان های کشور است




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.