مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برقراری تعداد ۲ هزار و ۵۳۲ تماس مرتبط با خط اورژانس اجتماعی بهزیستی استان طی سه ماهه ابتدای امسال خبر داد.

افتتاح شیف شب و ۲۴ ساعته شدن اورژانس اجتماعی بهزیستیبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  امید قادری امروز یکشنبه در مراسم افتتاح شیف شب و ۲۴ ساعته شدن اورژانس اجتماعی بهزیستی، اظهار داشت: بهزیستی کرمانشاه در زمینه اورژانس اجتماعی جزو استان های پیشرو کشور است.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت خدمات به آسیب دیدگان و نیازمندان به کمک در اولویت کار نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی است، افزود: از این به بعد شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع آسیب اجتماعی و نیاز به مداخله از قبیل خودکشی، کودک آزاری، همسر آزاری، فرار دختران و پسران از منزل،زنان آسیب دیده و... با خط تلفن اورژانس اجتماعی به شماره ۱۲۳ تماس بگیرند و کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشکلات مطرح شده هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برقراری تعداد ۲ هزار و ۵۳۲ تماس مرتبط با خط اورژانس اجتماعی بهزیستی استان طی سه ماهه ابتدای امسال خبر داد و گفت:بیشترین تماس گیرندگان از بین بانوان بوده و بیشتر خدمات دهی نیروهای اورژانس در زمینه مشاوره های خانوادگی برای رفع اختلافات بوده است.

این مسئول  بیان کرد: از تعدادهای تماس های گرفته شده با خط ۱۲۳ بهزیستی۲۰۴ مورد آن به تیم های سیار برای مداخلات بهنگام و ضروری ارجاع داده شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه، افزود: سال گذشته برای تأمین نیروی انسانی این مراکز تعداد ۲۵۰ نفر روانشناس متخصص به کار گرفته شدند.

 

انتهای پیام/ز

راه‌اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.