نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام مسئولان بهزیستی در راه‌اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در مناطق زلزله‌زده قابل تقدیر است.

نیاز داریم که تعداد مراکز  اورژانس  اجتماعی  گسترش یابدبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   آیت‌الله عراقی امروز یکشنبه در مراسم افتتاح شیف شب و ۲۴ ساعته شدن اورژانس اجتماعی بهزیستی(۱۲۳) استان کرمانشاه ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته توسط بهزیستی به آسیب‌دیدگان اجتماعی اظهار داشت: از این به بعد نیروهای بهزیستی که متشکل از روانشناسان و مددکاران متخصص هستند به صورت شبانه روزی آماده خدمت به افراد داری مشکل هستند.

وی افزود: یک واقعیت است که جامعه مدرن آسیب‌های اجتماعی فراوانی دارد و می‌طلبد که مسئولان به فکر مقابله با این آسیب‌ها باشند که به درون خانواده‌ها راه نیابد.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یکی از بهترین و ارزشمندترین کارها را مددکاری روانی افراد دانست و گفت: همانطور که جسم آسیب‌دیده به پزشک نیاز دارد، چنانچه روح هر فردی نیز دچار آسیب شود باید روانشناسان و مددکاران متخصص نیز پای کار باشند و مشکل را برطرف کنند.

آیت الله عراقی خاطرنشان کرد: نیروهای بهزیستی در مرکز اورژانس اجتماعی به صورت غیرحضوری از طریق تماس تلفنی و حضوری به صورت تیم های سیار شبانه روز در خدمت آسیب دیدگان هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

وی به راه‌اندازی مراکز اورژانس اجتماعی بهزیستی پس از زلزله در تمام شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: این اقدام خوب بهزیستی قابل تقدیر است و نیاز داریم که تعداد این مراکز در سطح استان گسترش یابد.

 

انتهای پیام/ز

راه‌اندازی مراکز اورژانس اجتماعی بهزیستی پس از زلزله 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.