فرمانده انتظامی بردسکن گفت: با اطلاع رسانی بسیار خوب اصحاب رسانه در مطبوعات و خبرگزاری‌ها و فضای مجازی تعداد کلاهبرداری‌های بردسکن در یک ماه اخیر کاهش یافته است.

کاهش 98 درصدی کلاهبرداری‌های اینترنتی بردسکن دریک ماه اخیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ عباس نظافتی فرمانده انتظامی بردسکن در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال این شهرستان با بیان اینکه خبرنگاران درپیشگیری از وقوع جرائم می‌توانند نقش بسزایی را ایفا کنند افزود: با توجه به شرایط حساس کشور اصحاب رسانه می‌توانند با انعکاس اخباری که جنبه امیدواری در مردم ایجاد کند، دشمنان را در اهداف شوم خود ناکام کنند و یک فضای آرام و نشاط و شادابی را در جامعه زنده کنند.

وی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با احتکار کنندگان تصریح کرد: تیم‌های گشت پلیس در سطح بازار فعال هستند و با کسانی که اقلام مورد نیاز مردم را در انبار‌ها دپو و کالا‌های قاچاق را نگهداری کرده باشند برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی بردسکن گفت: تمام طرح‌هایی که پلیس اجرا می‌کند در راستای حفظ جان مردم است و نباید جریمه کردن پلیس را از روی قصد و غرض تلقی کنند.

سرهنگ نظافتی افزود:با اطلاع رسانی بسیار خوب اصحاب رسانه در مطبوعات و خبرگزاری‌ها و فضای مجازی تعداد کلاهبرداری‌های بردسکن در یک ماه اخیر کاهش یافته است.


نزاع‌های فردی در بردسکن نگران کننده است


وی با بیان اینکه آمار نزاع‌های فردی در بردسکن افزایش پیدا کرده است  گفت: یکی از دلایل این نزاع ها ریشه در مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها دارد که آستانه تحمل آن‌ها را پایین آورده است.

فرمانده انتظامی بردسکن  تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن هیچ گونه مشکل ناامنی نداریم و پلیس به صورت شبانه روزی همه محور‌ها را تحت کنترل دارد.

رهنگ نظافتی با اشاره به کشف و ضبط بیش از 100 کیلو گرم مواد مخدر طی یکماه اخیر در بردسکن گفت: گفت: محور طبس به بردسکن به عنوان یک محور ترانزیتی به شمار می‌رود و هر ازچند گاهی قاچاقچیان مواد مخدر و کالای قاچاق ازاین محور قصد حمل مواد و یا کالای قاچاق را به استان‌های شمالی کشور و یا مرکز استان دارند که با تیزبینی و هوشیاری ماموران این شهرستان شناسایی و دستگیر می‌شوند.


وی افزود: پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از وقوع سرقت محصولات کشاورزان بکار بسته است و با کمک خوب خود باغداران تاکنون هیچ گونه سرقتی از باغات انگور و پسته شهرستان نداشته ایم.

حجت الاسلام مرادی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی بردسکن هم در این مراسم گفت: بیان حقایق توسط خبرنگاران خوب است، ولی باید با توجه به شرایط حساس کشور همه جوانب را در نظر بگیرند که معاندین از اخبار آن‌ها به نفع خود استفاده نکنند.


وی  افزود:خبرنگاران باید خدمات و تلاش‌های نیروی انتظامی را به خوبی منعکس کنند تا مردم در جریان خدمات این نیرو قرار بگیرند.

انتهای پیام//ح. ص.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.