مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی:

اعطای ۴۵۵ مورد کمک‌ هزینه ازدواج به نیازمندان خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت:۴۵۵ مورد کمک‌ هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به جوانان نیازمند خراسان جنوبی اعطا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سلم‌آبادی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت:یکی از برنامه‌های حمایتی کمیته امداد خراسان جنوبی کمک به جوانان تحت پوشش و نیازمندان در راستای تشکیل زندگی مشترک در قالب اعطای کمک‌ هزینه تهیه جهیزیه به دختران تحت پوشش و هدیه ازدواج به پسران است.

وی افزود:در همین جهت از ابتدای سال جاری تا اواسط تیرماه به حدود ۴۵۵ نفر از جوانان کمک‌ هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج اعطا شده است تا گامی خیرخواهانه جهت ازدواج آسان برداشته شود.

سلم‌آبادی گفت:ارزش مادی این تعداد کمک‌ هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج در مدت ذکر شده حدود ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی افزود:از ۴۵۵ مورد کمک‌ هزینه ازدواج تعداد ۳۴۵ مورد کمک‌ هزینه جهیزیه به دختران جوان تحت پوشش کمیته امداد و ۷۰ مورد نیز هدیه ازدواج به پسران تحت پوشش این نهاد بوده است.

وی اظهار کرد:همچنین ۲۰ مورد کمک‌ هزینه جهیزیه به دختران نیازمند غیر تحت پوشش این نهاد که مورد شناسایی قرار گرفته و نیازمندی آنان مورد تأیید بوده است اعطا شد.

سلم‌آبادی بیان کرد:همچنین در راستای تشویق و ترغیب به تشکیل زندگی مشترک ۲۰ مورد کمک‌ هزینه به بانوانی که پس از فوت یا جدایی از همسر مجدد تشکیل زندگی داده و ازدواج کردند اعطا شد.

منبع:مهر

انتهای پیام/غ

۴۵۵ مورد کمک‌ هزینه ازدواج به نیازمندان خراسان جنوبی اعطا شد

برچسب ها: ازدواج ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.