عابدی گفت:سه پروژه ورزشی در هفته دولت در بخش‌های تابع و مرکز استان و سه طرح دیگر در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد،گفت: رسانه و مطبوعات در راستای تبیین حقایق و شفاف‌سازی عملکرد هر اداره‌ای می‌تواند نقش مؤثری را ایفا کرده و رکن مهمی در جامعه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه ورزش قم در سال‌های اخیر رشد چشمگیری را شاهد بوده،اضافه کرد: خوشبختانه رقم مدال‌های کسب‌شده توسط ورزشکاران قمی رشد 185 درصدی داشته و نسبت به سال‌های گذشته 27 درصد به تعداد ملی پوشان اضافه‌شده است.

عابدی با بیان اینکه احتمال کسب مدال این ورزشکاران نیز وجود دارد، بیان کرد:،علی‌اکبر حیدری در کشتی، امیرمهدی زاده در رشته کاراته، رضا ملک پور در رشته دوومیدانی، حسین گلستانی در والیبال نشسته و محمد محمدنژاد در بسکتبال با ویلچر تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

وی یادآورشد: احتمال حضور امیرحسین بادی دیگر نماینده استان در رشته تنیس خاکی وجود دارد اما تاکنون مشکل خروج وی برطرف نشده و اداره کل پیگیر آن است.

وی عنوان کرد: برای نخستین بار در تاریخ ورزش قم پنج ورزشکار به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام می‌شوند که در نوع خود بی‌نظیر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم درباره پروژه‌های ورزشی نیز توضیح داد: سه پروژه ورزشی در هفته دولت در بخش‌های تابع و مرکز استان به بهره‌برداری خواهد رسید و سه طرح دیگر نیز در دهه فجر قابل بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ح

۵ ملی‌پوش قمی عازم مسابقات آسیایی جاکارتا می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار