وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه ریزی مدارس ما به گونه ای است که دانش آموز در آن ها احساس شادمانی سرزندگی و اشتیاق نمی کند.

دانش آموزانِ ما در مدارس احساس شادمانی و سرزندگی نمی کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در یازدهمین مراسم اختتامیه لیگ علمی بین المللی پایا که امروز دوشنبه 22 مردادماه برگزار شد، با اشاره به اینکه مدرسه محلی برای تمرین زندگی نسل فردا است، گفت: در همه جوامع دنیا هدف آموزش و پرورش تمرین دانش آموزان در حوزه زندگی فردی و اجتماعی در کارگاهی به نام مدرسه است و ما هنوز با این هدف فاصله داریم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی مدارس ما به گونه ای است که دانش آموز در آن ها احساس شادمانی سرزندگی و اشتیاق نمی کند.

بطحایی گفت: دانش آموزان باید در مدارس کشور صبوری، مدارا و ازخودگذشتگی برای دیگران را تمرین کنند که متاسفانه این موضوع در کشور ما کمرنگ است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سیاست امروز وزارت آموزش و پرورش با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مهارت آموزی و تقویت آن است تصریح کرد: در این موضوع نیاز به همکاری سازمان ها و نهادهای مرتبط داریم و به تنهایی از عهده آن برنمی آییم، همان طور که برادران ما در سازمان بسیج با نیت علم آموزی و کمک به رشد علمی کشور اقدام به برگزاری این مسابقات گروهی کردند.

وی در پایان خطاب به دانش آموزان کشور گفت: با وجود ظرفیت های فراوان در کشور افق روشنی پیش رو داریم و تلاش کنید با تقویت شایستگی های خود و تدبیر، هوشمندی و عشق به میهن، آینده ای خوب و پر فروغ برای نظام رقم بزنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
مشکلات بچه ها از نظر روحی و خانوادگی رسیدگی نمی شود به سلامت آنها از لحاظ جسمی هم توجه نمی شود و بچه ها کوچولو و ریز هستند زنگ ورزش هم کم است بچه دبستانی باید دیوار راست را بالا برود بیچاره بچه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
مگه باید چیکار کنند که شاد باشن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
مدرسه که نیست پادگانه برا هر چیز کوچیکی مث دیر اومدن بچه رو میگیرن به سین جیم و روح و روانشو داغون میکنن
آخرین اخبار