رئیس پلیس فرودگاه بین المللی شهید صدوقی استان یزد از تحویل کیف دستی حاوی چندین فقره چک به مبلغ چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال به صاحبش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ محمد رمرودی رئیس پلیس فرودگاه بین المللی شهید صدوقی استان یزد از باز گرداندن کیف دستی حاوی چندین فقره چک به مبلغ چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال از سوی یکی از کارکنان پلیس فرودگاه یزد به صاحبش خبر داد.

سرهنگ رمرودی افزود: یکی از کارکنان پلیس فرودگاه شهید صدوقی یزد هنگام انجام وظایف و کنترل مسافران پرواز‌های داخلی، یک عدد کیف دستی را در سالن انتظار پرواز پیدا کرد.

وی ادامه داد مامور پلیس فرودگاه متوجه شد که این کیف حاوی ۹ فقره چک است بلافاصله و بدون هیچ چشم داشتی تلاش برای یافتن صاحب کیف را آغاز کرد.

رئیس پلیس فرودگاه یزد ضمن اشاره به شناسایی صاحب کیف دستی خاطر نشان کرد: تمامی محتویات این کیف که شامل؛ ۹ فقره چک بانکی به ارزش چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال، کارت شناسایی و مدارک هویتی بود به صاحبش تحویل داده شد.

سرهنگ رمرودی صحت و امانت داری در جامعه برشمرد و افزود: شهروندان هنگام سفر، اسناد و مدارک خود را در محلی مطمئن نگهداری کرده و از انتقال وجه نقد و چک به صورت دستی خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

پلیس کیف چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریالی را به صاحبش بازگرداند

برچسب ها: پلیس ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار