کارگاه آموزشی ایده پردازی در روایت فیلم مستند با حضور محسن شیرزایی مستند ساز سیستان و بلوچستان امروز در سینما هامون زابل به مدت یکروز برگزار شد.

کارگاه آموزش فیلم سازی مستند در زابل برگزار شدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محسن شیرزایی مستند ساز گفت: برای نخستین بار کارگاه آموزشی فیلم مستند با همکاری دفتر انجمن سینمای جوانان ایران و موسسه فرهنگی و هنری تبسم سرزمین آفتاب در سینما هامون زابل با حضور بیش از ۴۰ نفر از علاقمندان حوزه مستند برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه مباحث آموزشی در خصوص ایده یابی و گسترش ایده در روایت یک فیلم مستند مطرح شد.

این مستند ساز گفت: سیستان و بلوچستان ۳۵ درصد آمار جوانان کشور را به خود اختصاص داده و به عنوان جوان‌ترین استان کشور محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: کشف ایده‌های نو برای بهبود و معرفی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان امری حیاتی محسوب می‌شود و مستلزم آموزش و کشف جوانان با استعداد این استان است.

شیرزایی ادامه داد: توجه به فیلم سازی مستند و پرورش مستند سازان خلاق با نگاه نو می‌تواند ظرفیت‌های بالقوه سیستان و بلوچستان را شناسایی و معرفی کند.

در کارگاه آموزشی ایده پردازی در روایت فیلم مستند، مستند توتن سوار اثر محسن شیرزایی به نمایش درآمد و از شخصیت این فیلم نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

کارگاه آموزشی ایده پردازی در روایت فیلم مستند در زابل

برچسب ها: مستند ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار