فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۳ انبار احتکار مواد غذایی در زاهدان پلمپ شد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان در پی یک سری تحقیقات گسترده میدانی به اطلاعاتی در خصوص دپو مقادیر زیادی مواد غذایی احتکار شده در یک انبار بزرگ در شهر زاهدان دست یافتند.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی با شناسایی محل با کنترل نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضایی به همراه تیمی از اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در بازرسی از این انبار بزرگ ۱۱۰ تن انواع مواد غذایی احتکار شده شامل روغن، چای، قند، شکر و برنج را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین رابطه ماموران یگان امداد و پلیس امنیت عمومی استان در بازرسی از ۲ انبار دیگر در حاشیه شهر زاهدان ۵۵ تن برنج و ۴۰ دستگاه پکیج احتکار شده را کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به پلمب این سه انبار و معرفی افراد متخلف به مقام قضایی خاطر نشان کرد: ارزش‌های کالا‌های کشف شده ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

پلمپ انبار احتکار جنس در زاهدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار