دانشگاه قرآن و حدیث از بین فارغ التحصیلان در گروه های آموزشی انسانی،تجربی،ریاضی و فنی دانشجوی بدون کنکور می پذیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سلمانی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت:دانشگاه قرآن و حدیث از بین فارغ التحصیلان در گروه های آموزشی انسانی، تجربی، ریاضی و فنی دانشجوی بدون کنکور می پذیرد.

وی افزود:دانشگاه قرآن و حدیث از بین شرکت­ کنندگان در گروه­ های آموزشی انسانی، تجربی، ریاضی و فنی دانشجو می­ پذیرد و به دانش­ آموختگان این دانشگاه مدرک رسمی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء می شود.

سلمانی گفت:تحصیل در دوره مجازی کاملاً غیرحضوری و از طریق اینترنت خواهد بود و کلیه دروس به صورت چندرسانه­ ای تولید شده و از طریق سایت دانشگاه به نشانی vu.qhu.ac.ir در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود:در کنار دروس الکترونیکی چندرسانه­ ای، کلاس­های مجازی آنلاین، پاسخ­گویی به پرسش ­های دانشجویان به صورت آنلاین و آفلاین، امکان استفاده دانشجویان از ابزارهای مختلف آموزش الکترونیکی چون تالارهای گفتگو و سایر خدمات آموزشی در طول نیمسال تحصیلی به دانشجویان ارائه می شود.

وی گفت:آزمون‌های پایان ترم دانشجویان مجازی، به صورت حضوری در نمایندگی­ دانشگاه در خراسان جنوبی شهرستان بیرجند خیابان مدرس ۱۵، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور هدایت برگزار می شود.

سلمانی بیان کرد:کلیه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) از روز دوشنبه پانزدهم مرداد تا چهارشنبه بیست و چهارم مرداد به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته به روش اینترنتی، اقدام کنند.

وی بیان کرد:کد رشته دانشگاه روانشناسی ۴۹۰۴۴، کد رشته دانشگاه فقه و حقوق اسلامی ۳۲۸۴۱ و کد علوم قرآن و حدیث ۳۲۸۴۰ است.

انتهای پیام/غ

پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه قرآن و حدیث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار