انسداد 210 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان اسدآباد

مدیر منابع آب شهرستان اسدآباد از انسداد 210 حلقه چاه غیرمجاز دراین  شهرستان خبر داد.

انسداد 210 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛‌ حیدر ترابی، مدیر منابع آب شهرستان اسدآباد با اشاره به شناسایی و وجود ۲۸۹ حلقه چاه غیرمجاز در اسدآباد اشاره کرد و افزود: تا کنون از این تعداد حلقه چاه ۲۱۰ حلقه با حکم قضایی مسدود شده که ۵ مورد از این موارد مربوط به سالجاری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۵ حلقه چاه فاقد پروانه در اسدآباد وجود دارد که ۱۲ حلقه از این چاه‌ها در حد ۲۵ مترمکعب برای بهره‌ برداری صنعتی در حال صدور مجوز هستند.

مدیر منابع آب شهرستان اسدآباد با بیان اینکه امسال هیچ موردی از کشت دوم کشاورزی گزارش نشده است، عنوان کرد: با موارد کشت دوم در شهرستان اسدآباد با توجه به وضعیت ممنوعه بحرانی بودن دشت اسدآباد برخورد قانونی خواهد شد.

ترابی با اشاره به اینکه بیشتر روستاهای شهرستان دارای چاه دستی خانگی هستند، عنوان کرد: این نوع از چاه‌ها نیاز به مجوز نداشته و نمی‌توان با آن برخورد قانونی داشت چرا که این موارد برای مصارف آب شرب و دام و احشام به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه از ۱۳۰۰ انشعاب آب کشاورزی شهرستان ۴۲۰ انشعاب مجهز به کنتور هوشمند آب و برق شده‌اند، گفت: ۸۹۱ کنتور فهام در شهرستان اسدآباد نصب شده که ۴۰۱ مورد کشاورزی و مابقی غیرکشاورزی هستند.

انتهای پیام/ب

210 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان اسدآباد مسدود شد

 

 

آغاز مسابقات فوتسال لیگ مناطق نوجوانان کشور در همدان

برچسب ها: چاه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار