نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت:دستگاه‌های اجرایی در عمل به بخشنامه ها و دستورالعمل ها تنها به فکر مردم باشند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دهگردشی روستاهای بخش مرکزی بیرجند گفت:معقول نیست پس از 30 سال به فردی بگویند منزل شما در اراضی ملی است.

وی افزود:دستگاه‌های اجرایی در شهرستان و استان لازم است برای تسهیل در کار مردم جلسات مشترکی را با هم برگزار کنند.

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی گفت:دستگاه‌های اجرایی باید به حل مشکلات مردم فکر کنند نه اینکه فقط ببیند که چطور می‌شود کار خود را راه انداخت . 

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود:اتاق فکری متشکل از ادارات دخیل در موضوع اراضی ملی در شهرستان‌ها و استان تشکیل شود و موضوعات و ناهماهنگی‌ها را به نفع مردم حل و فصل کنند . 

وی اظهار کرد:زمانی که سیستم اداری امضای بخشدار خود را قبول ندارد،خودشان مشکلات بین خود را حل کنند و مردم نباید اینجا متضرر شوند . 

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی بیان کرد:بالا رفتن قیمت خرید زمین از بنیاد مسکن در کمتر از یک سال غیرمعقول است و تسهیل کار مردم در این موضوع خیلی مهم است . 

بنابراین گزارش بیشتر مشکلات مردم روستاهای بخش مرکزی بیرجند در این دهگردشی که با حضور فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد، به دلیل سخت گیری‌های منابع طبیعی در اجرای قوانین بود . 

انتهای پیام/غ

دستگاه‌های اجرایی باید به حل مشکلات مردم فکر کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.