حجت الاسلام فقیهی از آغاز اعزام‌های دوره نوزدهم عتبات دانشگاهیان از فردا ۲۴ مرداد ماه سال جاری خبر داد.

فردا؛ آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات /اولین کاروان از استان تهران و بوشهرحجت الاسلام محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نوزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از فردا 24 مرداد ماه سال جاری از استان تهران و بوشهر  آغاز شده  و تا اول آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان هشت هزار دانشجو به عتبات اعزام می‌شود، بیان کرد:  در این دوره 50 درصد از ثبت نام کنندگان از وزارت علوم، 30 درصد دانشگاه آزاد، 10 درصد وزارت بهداشت و 10 درصد از موسسات آموزشی غیر وزارت علوم هستند که بیشترین ثبت نام ها به ترتیب مربوط به دانشگاه فردوسی مشهد ،واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه تهران است.

حجت الاسلام فقیهی بیان کرد: زائران دانشگاهی در این دوره سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب در کاظمین اقامت خواهند داشت و به منظور بهره برداری بیشتر زائرین از سامرا و کاظمین، درصدد هستیم تعداد روزهای سفر در کاظمین را افزایش دهیم.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآوری کرد: در حال حاضر نمایندگان ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در کربلا معلی برای هرچه بهتر برگزار شدن حضور دارند.

 فردا 80 نفر از دانشجویان از استان تهران و بوشهر اعزام می شوند که یک کاروان به صورت هوایی و یک کاروان به صورت زمینی راهی این سرزمین می شوند.

انتهای پیام/

آغاز اعزام‌های دوره نوزدهم عتبات دانشگاهیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
قرعه کشی روشی عادلانه برای اعزام عتبات دانشگاهیان نیست. از پارسال تاکنون سه دوره اسم نوشتیم ولی اسممان درنیامد ولی عده ای بااینکه قبلا تشرف یافتند بازهم اسمشان در می آید و میروند.
سهمیه دانشجویان دختر مجرد و اساتید دختر مجرد را در همان یک کاروان متاهلین قرارداده اند و معمولا تعداد خانواده متاهلین دو یا سه نفر است و کل یک هواپیما پر میشود و چیزی برای مجردهای نگون بخت باقی نمی ماند جز حسرت زیارت.
متاهل هم نیستند که خودشان بروند.