به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که سطح گرافیکی نسخه اول و دوم Red Dead Redemption را با یکدیگر مقایسه می‌کند.

مقایسه گرافیکی نسخه اول و دوم عنوان Red Dead Redemption + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت راک‌استار عمده موفقیت خود را مدیون فرنچایز Grand Theft Auto است و مسئولان این شرکت توانسته‌اند به خوبی این سری را طی دو دهه اخیر به روز کرده و با ذائقه مخاطب تطبیق دهند.

اما راک استار در سال 2010 فرنچایز جدیدی را معرفی کرد. این فرنچایز که Red Dead Redemption نام دارد، از نظر ویژگی جهان باز یا همان Open World بودن، شبیه به GTA بود، با این تفاوت که در دوره تاریخی متفاوتی روایت می‌شد.

نسخه اول Red Dead Redemption به روایت سال 1911 میلادی، درست زمانی که اوج درگیری کابوی‌ها در آمریکا بود و دسته‌های مختلف این افراد غرب آمریکا و شمال مکزیک را تصاحب کرده بودند و با هفت‌تیرهای معروف خود به نبرد با یکدیگر می‌پرداختند.

حال پس از گذشت 8 سال از عرضه نسخه اول، راک‌استار در ابتدای سال جاری میلادی تریلر جدیدی از عنوان Red Dead Redemption 2 منتشر کرد و به صورت رسمی اعلام کرد که این عنوان تا پایان سال 2018 عرضه خواهد شد. همچنین در مراسم E3 2018 که اواسط خرداد ماه برگزار شد، تاریخ دقیق عرضه نسخه دوم فرنچایز RDR مشخص شد و این بازی قرار است در 26 اکتبر در دسترس گیمرها قرار گیرد.

به همین مناسبت به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که کیفیت گرافیکی دو نسخه اول و دوم Red Dead Redemption را با یکدیگر مقایسه می‌کند. این مقایسه نشان می‌دهد که سطح کیفی نسخه دوم از لحاظ جلوه‌های بصری به شدت پیشرفت داشته است. در ادامه ویدئوی مورد نظر را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم


انتهای پیام/

ویدئوی مقایسه نسخه اول و دوم عنوان Red Dead Redemption + فیلم

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار