دیدار فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با خانواده شهدای والامقام

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با خانواده شهدای والامقام استان دیدار کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  در دیدار با خانواده شهید فرامرز بزگداریان و جانباز 55 درصد علی ایزدی از رشادت و ایستادگی آن ها در برابر دشمن و جانفشانی برای حفظ استقلال کشور قدردانی کرد.

وی از شهدای والامقام به عنوان مظهر عزت و اقتدار کشور یاد کرد و گفت: رشادت و پایمردی آن ها برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.

وی ادامه داد: شهدا ستارگان فروزان و درخشان آسمان ایران هستند که جان فدا کردند تا امروز در این آرامش و امنیت زندگی کنیم.
سردار امان اللهی یادآوری کرد: بدون شک اگر استقامت شهدا و جانفشانی آن ها نبود امروز هم از این اقتدار و صلابت در مجامع جهانی برخوردار نبودیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با تجلیل از مقام جانبازان نیز گفت: رشادت ان ها کمتر از شهدا نبود و شایسته بهترین خدمات هستند.

وی تصریح کرد: جانبازان عزیز شهدای زنده انقلاب و یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند که زبان از بیان شهامت و شجاعت آن ها قاصر است.

سردار امان اللهی در پایان با تجلیل از صبر و استقامت خانواده های شهدا و جانبازان، آن ها را بهریتن الگو برای خانواده های ایرانی برشمرد و گفت: صبوری این خانواده ها در برابر مشکلات و مصائب بسیار قابل احترام است و اجر و پاداش آن ها نزد خداوند محفوظ است.

در پایان با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهید بزگداریان و جانباز 55 درصد ایزدی تقدیر شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تجلیل از خانواده دوشهید والامقام استان کرمانشاه

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.