آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

مسی از دیدار های تیم ملی فوتبال آرژانتین خداحافظی کرد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

شایعات حاکی از آن است که لیونل مسی  ،ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه بارسلونا پس از ناکامی در چهارمین تجربه خود در رقابت های جام جهانی حالا تصمیم بر آن گرفته است تا از حضور در تیم ملی کشورش کناره گیری کرده و در ادامه به دنبال رکورد شکنی در رقابت های فوتبال باشگاهی خود باشد.

انتقال پوگبا به تیم بارسلونا جدی شد

مسئولان تیم بارسلونا تصمیم بر آن گرفتند تا در آخرین لحظات نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا ، پل پوگبا ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه منچستریونایتد را جذب کند.

پوگبا در گذشته برای تیم های یوونتوس و منچستریونایتد فعالیت می کرده و می تواند با 2 تجربه جذاب خود به بازیکن خوبی برای این تیم تبدیل شود.بارسلونا نیز برای جذب این بازیکن مبلغی نزدیک به 120 میلیون پوند را در نظر گرفته است.

بارسلونا از فروش دمبله منصرف شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه بارسلونا به دنبال آن هستند تا در نقل و انتقالات تابستانی تیم خود عثمان دمبله را به عنوان یکی از جوان ترین بازیکنان حال حاضر اروپا نگه داشته و سپس در فصل بعدی مسابقات فوبتال اروپا ، از او  به عنوان سرمایه ای برای جذب مالکوم جوان استقاده کند.

دمبله همچنین در دیدار های پیش فصل این تیم در مسابقات تور جهانی فوتبال جهان عملکرد خوبی را داشته باشد و در ادامه نیز علاقمندی  مسئولان تیم بارسلونا را نسبت به خود جلب کند.

مودریچ تصمیم نهایی خود را گرفت

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

لوکا مودریچ بازیکن باشگاه فوتبال رئال ماردید به دنبال آن است تا پس از 4 قهرمانی به همراه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ، به سوی تیم های سری آ ایتالیا انتقال داده شده تا پیشرفتی در یک لیگ جدید را تجربه کند.

گفتنی است این بازیکن حالا به دنبال آن است تا به دنبال برابری افتخاراتش در رئال مادرید و تاتنهام این تیم را ترک کرده و به احتمال فراوان اینتر را به عنوان حریف آینده خود اعلام کرده است.


بیشتر بخوانید:آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا


انتهای پیام/

آخرین شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار