توکلی گفت: مهلت نام نویسی و انتخاب رشته دوره‌های تحصیلی بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی) امروز پایان می‌یابد.

انتخاب رشته بیش از ۱۲ هزار داوطلب کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون ۹۷حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد:  فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 97 که برای سومین بار  تمدید شده است، امروز پایان می یابد.

وی ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز ( چهارشنبه 24 مرداد )  12 هزار و  100 داوطلب نسبت به انتخاب رشته 44 کد رشته، بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی  اقدام کرده‌اند.

توکلی گفت: اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته سال 97 ، دهه اول شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین مهلت انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون

برچسب ها: وزارت علوم ، کنکور 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۰۲:۰۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد باسوابق تحصیلی تا کیه؟من رشته ای ک میخواستم تو دفترچه هست اما تو سامانه نیست چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
haj ali agha
۱۰:۰۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
سلام .
یکم برو پایین تر تو سایت زیر انتخاب رشته ازمون سراسری انتخاب رشته با سوابق ... زمانشو نمیدونم برو سوال کن ولی احتمالا تا 30 مرداد باشه.
.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
رشته ای که من میخواستم در دفترچه هست ولی در سامانه نیست، لطفا پیگیری کنید و مهلت هم تمدید شود تا رفع مشکل!
40 هزارتومان پول دادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی که اغلب روستا زاده و باهوش و متعهد و متخصص هستند بیکارند.
در عوض یک عده که در دانشگاههای ناکجا آباد مدرک گرفته اند بواسطه آشنا و پارتی بازی و بدون هیچگونه تخصص و تعهدی در سازمانهای دولتی مشغول به کارند که نه تنها به نظام وفادار نیستند بلکه بواسطه عدم تخصص کافی با ایجاد نارضایتی در مردم, تیشه به ریشه نظام میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
کیه ک قدر بدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
اگر واقعا عرضه داشتند و باهوش بودند، بی کار نمی موندند.
دانشگاه های دولتی همیشه فرصت استارت آپ دارند به خاطر رانتی که اساتید دارند. شما ایده نام و پولساز داشته باشی استاد بهت هم جا می ده و هم بودجه. اینکه عده ای با پارتی بازی مشغول کارند شکی نیست. اما شماها هم متخصص نیستید، من میبینم شما ها به واسطه مدرک دانشگاهی میلیاردی از دولت وام گرفتید و نتوانستید کاری کنید. پس الکی مدرک و رتبه کنکورتون را به رخ ملت نکشید که سالها شماها پست و مقام به خاطر مدرک تحصیلی داشتید،اما کشور رو به این روز انداختیدبا رتبه کنکور نمیتونید مردم رو گول بزنید. اگر رتبه کنکور و معدل و مدرک دانشگاهی ملاک تخصص و هوش بود، این همه صنعتی شریفی در بدنه دولت که رتبه تک رقمی داشتند و شاگرد اول بودند