سرمربی تیم ملی هندبال ایران بعد از پیروزی مقابل مالزی گفت: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

کاستاراتویچ: از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام/ نبرد با مالزی حکم تمرین داشتبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، زوران کاستاراتویچ پس از پيروزي پرگل مقابل تیم اندونزي در اولين ديدار بازي‌هاي آسيايي جاکارتا اظهار داشت: از عملكرد ورزشكارانم راضي هستم. آن‌ها هر چه را که خواسته بودم در زمين پياده كردند و هماهنگي خود براي صعود به دور بعد را نشان دادند.

وي ادامه داد: از آن‌ها خواسته بودم سريع حمله كنند و به سرعت به دفاع برگردند و روي شوت‌هاي از راه دور تمركز كنند. هدف اين بود كه خيلي به خود فشار نياورند و آسيب نبينند.

کاستاراتویچ ديدار بعد مقابل قطر را سخت ترين ديدار در اين دوره از بازي‌ها دانست و گفت: تيم قطر تيمي متشكل از برترين هندباليست‌هاي دنياست كه اكثرا هم قطري نيستند. مسابقه سختي مقابل اين تيم خواهيم داشت اما از دو روز زماني كه در اختيار داريم نيز نهايت استفاده را مي كنيم تا براي رويارويي با اين تيم هماهنگ تر شويم.

وي در پايان اولين پيروزي كاروان ورزشي ايران را به اعضاي كاروان تبريك گفت و اين شروع خوب را آغاز راه پيروزي هاي پيش رو دانست و افزود: هيچ بعيد نيست با قرعه پيش رو دوبار به قطر بخوريم اما قول مي دهم ورزشكاران من براي كسب بهترين نتيجه تمام تلاش خود را به كار خواهند بست.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی ایران بعد از پیروزی مقابل مالزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار