«اوماروسا مانیگو نیومن» که این روز‌ها به دلیل افشاگری‌هایش جنجال زیادی به پا کرده است برای همکاری با «رابرت مولر» اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از دیلی میل، «اوماروسا مانیگو نیومن»، مشاور سابق کاخ سفید که این روزها به دلیل انتشار کتاب جدید خود و افشاگری هایش از داخل کاخ سفید جنجال زیادی به پا کرده است، روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد که اگر «رابرت مولر»، مسئول تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا از او کمک بخواهد، حاضر است به مولر کمک کند.

اوماروسا در مصاحبه با «ام اس ان بی سی» گفت: اگر رابرت مولر بخواهد می توانم نوارهای صوتی ضبط شده ای را به او بدهم و یا به گونه ای دیگر به او کمک کنم. اگر او از من بخواهد مطمئنا با او همکاری خواهم کرد. هر طور که او بخواهد کمک خواهم کرد.

زمانی که از اوماروسا پرسش شد چه تعداد از این نوارهای صوتی در اختیار دارد، او گفت: خیلی زیاد. هر چه که مولر بخواهد من در اختیار او قرار می دهم.

اوماروسا در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد که ترامپ در دوره رقابتهای انتخاباتی سال 2016 از هک شدن ایمیل های هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا از پیش اطلاع داشت. وی گفت: فساد زیادی در طول مبارزات انتخاباتی و در داخل کاخ سفید وجود داشت و من می خواهم همه آنها را افشا کنم.

زمانی که از او پرسش شد آیا ترامپ از انتشار فایل های صوتی بیشتر هراس دارد، اوماروسا پاسخ قاطعی نداد؛ اما گفت: من فکر می کنم او بیشتر از اینکه به عنوان یک نژادپرست دستش رو شود، می ترسد.

اوماروسا تاکنون هیچ جزئیاتی درباره اینکه چه تعداد از این فایل های صوتی از داخل کاخ سفید ترامپ ضبط کرده است، ارائه نکرد. او تاکنون 3 نوار صوتی از صحبتهای ترامپ و مشاوران کاخ سفید افشا کرده است.

این مشاور سابق کاخ سفید در بخش دیگری از سخنانش هم از ترامپ انتقاد کرد و او را برای ریاست جمهوری آمریکا «نامناسب» توصیف کرد.

کتاب جدید اوماروسا مانیگو نیومن با نام «روانی: روایت یک کارمند داخلی از کاخ سفید ترامپ» قرار است به زودی منتشر شود. وی پیش از انتشار این کتاب اتهاماتی را علیه دونالد ترامپ مطرح کرد و گفت که رئیس جمهور آمریکا از الفاظی نژادپرستانه علیه سیاهپوستان استفاده می کند. این درحالی است که ترامپ هم ساکت ننشست و تاکنون چندین بار از این کارمند سابق آمریکایی آفریقایی کاخ سفید انتقاد کرد. وی پیشتر اوماروسا را یک انسان پست و حقیر خوانده بود و روز گذشته هم به او لقب «سگ» را نسبت داد.

اوماروسا در سال 2017 وارد کاخ سفید شد؛ اما در در دسامبر همان سال به دلایلی نامعلوم کاخ سفید را ترک کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، روسیه ، کاخ سفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار