مدیر کل بیمه سلامت استان خراسان شمالی:

۶۳۱هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت در خراسان شمالی/مرکز خدمات را به صورت تلفنی انجام نمی دهد

رعنایی گفت: در حال حاضر در استان ۶۳۱هزار و ۲۰۳ نفر زیر پوشش خدمات بیمه سلامت در استان هستند.

۶۳۱هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت در خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، محسن رعنایی مدیرکل بیمه سلامت استان خراسان شمالی امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گفت: از ۵۷هزار و۹۰نفر کارکنان دولت،۱۳۱هزار و ۵۷۹نفر همگانی، بیش از ۴۲هزار نفر روستایی، ۲۰هزار ۷۶۸نفر سایر اقشار و هزار و ۶۹۶نفر نیز ایرانیان هستند.

وی با بیان اینکه ۴۶۳ نفر بیمار خاص در استان هم تحت پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: از این تعداد ۵۳بیمار هموفیلی، ۳۰بیمار تالاسمی، ۱۴۵ بیمار دیالیزی ،۱۰۷بیمار پیوند کلیه و ۱۲۸بیمار ام اس هست.

رعنایی گفت: در حال حاضر در استان بیمه سلامت با ۶۰۰مرکز مستقل و وابسته شامل بیمارستان ها ،مراکز تصویر برداری، پزشکان ، آزمایشگاه قرار داد دارند و خدمات را به بیماران ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه دفترچه بیمه سلامت همگانی در تمام مراکز دولتی قابل استفاده است، گفت: دراین نوع بیمه سهم مردم از هزینه های درمان به ده درصدکاهش یافته است.

رعنایی با تاکید بر اینکه مرکز بیمه سلامت هیچ گونه خدماتی را به صورت تلفنی انجام نمی دهد ،افزود: کسانی که از طریق تلفن با افرادبه خصوص بیماران خاص برای خدمات بیمه ای تماس می گیرند کلاهبردار هستند و مردم نباید به آن ها اعتماد کنند.

وی اضافه کرد: سامانه ۱۶۶۶ پاسخگوی سوالات مردم در شبانه روز است.

انتهای پیام/ب

ارائه خدمات درمانی بیمه سلامت به بیماران استان خراسان شمالی

برچسب ها: بیمه ، بیمه سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.