سرپرست معاونت بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: تسهیلات بانکی شامل پرداخت ۲۵۰ میلیون ریال با کارمزد ۵ درصد برای هر واحد فرسوده و غیرمقاوم روستایی و بازپرداخت ۱۵ ساله خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تامین تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در خوزستانرضا عبداللهی، سرپرست معاونت بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان بیان داشت: تسهیلات ارزان قیمت بانکی برای نوسازی و مقاوم سازی 8 و 500 واحد مسکن روستایی در استان خوزستان تامین شده است.

وی افزود: از بانک های عامل می خواهم در پرداخت تسهیلات بانکی سخت گیری نکنند تا روستاییان بتوانند از این فرصت برای مقاوم سازی مسکن خود استفاده کنند و بخش اعظم سود تسهیلات بانکی را دولت پرداخت خواهد کرد.

عبداللهی عنوان کرد: درصورت تکمیل سهمیه بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در خوزستان ، امکان افزایش سهمیه وجود دارد و همچنین از ساکنان روستایی استان می خواهم با توجه به غیرمقاوم بودن مسکن روستایی و احتمال تخریب بر اثر حوادث طبیعی ، از تسهیلات ویژه روستایی برای مقاوم سازی منازل خود استفاده کنند.

 سرپرست معاونت بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان در پایان گفت: وام مسکن روستایی به شهرهای زیر25هزاری نفر استان با کارمزد 5 درصد نیز تعلق می گیرد از متقاضیان ساکن در شهرهای زیر 25هزار نفری استان خواست برای تشکیل پرونده به بنیاد مسکن مراجعه و یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/م

تخصص اعتبار برای مقاوم سازی مسکن روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.