رامبد جوان از رای احساسی مردم انتقاد کرد و گفت:حمایت احساسی شما یک موضوع بدی را به نوجوانان و بچه هایی که برنامه را تماشا می کنند یاد می دهد که مسئولیت پذیر نباشند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامبد جوان کارگردان خندوانه در پی رای احساسی مردم به وحید رحیمیان گفت:وحید مثل بچه و برادر من است اما حمایت احساسی شما یک موضوع بدی را به نوجوانان و بچه هایی که برنامه را تماشا می کنند یاد می دهد.

وی افزود:بچه‌ها یاد می‌گیرند که می‌شود مسئولیت را قبول نکرد و تا آخر انجامش نداد ولی در پایان به نتیجه خوب رسید و طوری رفتار کرد که طرف مقابل را با احساسات متقاعد کنیم. این برای ما تنبلی و نجنگیدن به همراه می‌آورد.

جوان گفت:حالا که تصمیم که گرفتیم وحیدی که کارش را تمام نکرده در مسابقه باشد و آیتی که کارش را کامل انجام داد حذف شود و با احساسی کردن فضا از زیر بار مسئولیت خودش را رها کند از او حمایت نکنیم.

انتهای پیام/

علت انتقاد رامبد جوان از رای مردم به کمدین ها چه بود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۳:۰۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
از نظر من تمام این حواشی ها تقصیر برخی مردم بی صداقت ایرانه.وحید رحیمیان باید حذف میشد چرا قبول نمیکنید حقیقت رو؟احساستونو کنترل کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
به نظر منم حقش نبود!
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۱۸:۰۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
ایراد آقای رامبد عزیز از مردم به نظر من وجهی ندارد، مردم با رایشان در واقع می خواستند به بی انصافی که از سوی ایشان نسبت به وحید رحیمیان شد، اعتراض کنند . در روز رقابت آقای رحیمیان و آقای آیت ،ایشان باتعریف اغراق آمیز از شاگردش در مقابل آقا وحید، آنهم درشرایطی که ایشان آماده رفتن به روی صحنه واجرایش بود ، جو را به طرز واقعا ناجوانمردانه ای به ضرر آقاوحیدسامان داد، البته من نمی خواهم قضاوت کنم و این امرراعمدی بدانم ،ولی به هرحال تعریف وتمجید ایشان از رقیب، آنهم درآستانه آغاز مسابقه ،روحیه حریف را به قدری شکننده کرد که همه دیدند درروی صحنه کم آورد وکارش را نیمه تمام گذاشت. شرکت کنندگان در مسابقه افراد حرفه ای نیستند که بتوانند این چالشها را هضم کنند و بر حالات و روحیاتشان مسلط شوند لذا داوران و مربیان حرفه ای و کارکشته این مسابقات باید به این نکته ها توجه کنند و شرایط عادلانه و منصفانه برای همه شرکت کنندگان در مسابقه فراهم کنند،امری که آقای رامبد از آن غافل شدند و جوابش را هم از مردم گرفتند، ایشان باید قدردان مردم باشند که با رای دادنشان به آقای وحید، در واقع خواستند رامبد جوان را متنبه و متوجه اشتباهش بکنند ،ایشان هم بهتر است به جای اصرار بر اشتباهشان، از مردم متشکر باشند و در اجراهای بعدیشان رعایت عدالت را لحاظ کنند نه اینکه به مردم بتازند و درس اخلاق و زندگی به حداقل دومیلیون رای دهنده بدهند،!! ایشان باید متوجه شوند که مسایل مهمتر از شرکت در یک مسابقه تلویزیونی هم هست ،مثلا اینکه با رفتار غلط مان ، آینده یک جوان را نابود نکنیم و اعتماد به نفسش را برای بقیه زندگیش قربانی برنده یا بازنده شدن در یک شو تلویزیونی نکنیم.
آخرین اخبار