فرمانده انتظامی قوچان گفت: 5 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند و مقادیری مواد مخدر در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان کشف شد.

دستگیری 5 خرده فروش مواد مخدر در قوچانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی قوچان افزود:پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر رده‌ها این فرماندهی مرحله دیگری از طرح ارتقا امنیت اجتماعی را در شهرستان قوچان به اجرا گذاشتند.

وی تصریح کرد:در این خصوص پلیس مبارزه با موادمخدر با شناسایی مناطق آلوده و با همکاری رده‌های انتظامی در چند عملیات ضربتی ضمن پاکسازی پاتوق‌های تهیه و توزیع موادافیونی 5 خرده فروش موادمخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قوچان گفت:دراین طرح 3 کیلو و 300 گرم تریاک و حشیش و همچنین 25 گرم کراک کشف شد.

سرهنگ مصرخانی با اشاره به اینکه متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود:هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و مقابله با جرایم و آسیب‌های اجتماعی می‌باشد که این موضوع به صورت پیوسته در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.
 

سارق محتویات داخل خودرو دستگیر شد

 
وی همچنین از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارقان بطور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد:کارگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و بررسی نحوه وقوع سرقت به یک سارق سابقه دار مظنون وپس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط فرد مظنون، وی را با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قوچان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به 16 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، اظهارداشت:متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام // ح. خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار