کیوانی گفت: تیم ملی در آمادگی خوبی به سرمی برد ولی باید با رقبای سختی به رقابت بپردازیم.

آخرین وضعیت ملی پوشان تنیس روی میز اعزامی به جاکارتافاطمه کیوانی سرمربی تیم ملی بانوان تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:ملی پوشان از نظر آمادگی در شرایط خوبی به سر می برند. سطحبازی های آسیایی جاکارتا 2018بسیار بالا است .امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. ده تیم از نظر فنی ، تکنیکی و تاکتیکی از ما برتر هستند. اگر بتوانیم در این مسابقات بر یکی از تیم ها غلبه کنیم به جمع شش تیم صعود خواهیم کرد. این یک فرصت بسیار خوبی است برای اینکه اولین بار است که چنین اتفاقی خواهد افتاد.تمام بازیکنان بر روی رقبا شناخت دارند و بازی با آن ها بسیار سخت است اما ما هم با تمام تلاشمان تمرین کرده ایم.رقابت در انفرادی سخت است. در انفرادی ممکن است از گروه صعود کنند اما در ادامه کار بازی ها تک حذفی خواهد بود. در بخش تیمی انگیزه بسیار بالایی داریم . برد تیمی برایمان  ارزش زیادی دارد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

وضعیت مهشید اشتری بازیکن تیم ملی 

او گفت :مهشید اشتری تمریناتش را به خوبی انجام داده است . خوشبختانه او علاوه بر حضور در تیم ملی جوانان در تیم ملی بزرگسالان نیز حضور دارد . اشتری به مسابقات آسیایی جوانان میانمار اعزام شده است. درتیمی نتوانستند صعود کنند . تمام نگرانیمان بر سر کم آوردن  نیروی جسمی او بود که  نتواند دربازی های آسیایی جاکارتا 2018 بازی کند . در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد .  او دو سابقه انفرادی انجام خواهد داد .در بخش گروهی  در گروه ژاپن و کره رقیب است . شرایط سخی را پیش رو دارد. از نظر روانی  و فنی شرایط خوبی دارد و امیدواریم بتواند در بازی های آسیایی جاکارتا به ما کمک کند.تاریخ قرعه کشی در تاریخ 2 شهریور ماه است و آغاز مسابقات در تاریخ 4 شهریور ماه است . قرعه کشی برایمان اهمیت بسیاری دارد . تمام تلاشمان را می کنیم با وجود رقبا سخت نتیجه خوبی در بازی های آسیایی کسب کنیم.

حل مشکل بیمه ملی پوشان

سرمربی تیم ملی بانوان بیان کرد :بزرگترین مشکل ملی پوشان نبودن  بیمه است . بارها به صورت کتبی در هیئت رییسه و وزارت ورزش و جوانان درخواست بیمه کرده ایم . وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک تا به این جای کار حمایت های لازم را از ما کردند. دل نگرانی بازیکنان برای بعد از بازنشستگی بیمه است و امیدوارند که نگاهی ویژه به این امر شود. ملی پوشان باید دیده شود . در خواست دارم که بازیکنان به حال خودشان رها نشوند.از فدراسیون و کمیته ملی المپیک برای اعزام کامل تیم ملی دختران برای اولین بار به بازی های آسیایی جاکارتا تشکر می کنم.


بیشتر بخوانید:حبیب زاده: آخرین مرحله اردو‌های تدارکاتی تیم ملی تنیس در بابل برگزار می‌شود

مدال برنز آسیا بر گردن پینگ پنگ بازان جوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار