مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان اداره کل استاندارد استان و دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  محمودرضا نیازی مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه گفت: استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی دو طرف در تدوین استاندارد‌های ملی و بین المللی، همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، ترویج و توسعه فرهنگ استاندارد در استان از موضوعات این تفاهم نامه می‌باشد.

وی با اشاره بر ضرورت همدلی و همراهی سایر ارگان‌ها برای اجرای کامل و سریع قانون تقویت و توسعه نظام استانداردسازی اظهار داشت: مسئولیت‌ها و وظایف متعددی بر عهده سازمان ملی استاندارد ایران نهاده شده که لازمه اجرای صحیح آن هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌ها و همچنین بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مراکز علمی کشور است.

دکتر نجفی معاونت پژوهشی دانشگاه رازی نیز گفت: ایجاد تفاهم نامه همکاری میان استاندارد و دانشگاه رازی، در پاسخگویی به نیاز‌های دانشگاه‌ها و ارتباط علمی آن برای دانشجویان و جامعه بسیار مؤثر است.

وی افزود: هدف از این تفاهم نامه، ایجاد یک پل ارتباطی بین صنعت، دانشگاه و استاندارد است که انتظار می‌رود با انعقاد این تفاهم نامه از ظرفیت‌های علمی و تخصص اساتید و دانشجویان در تدوین استاندارد‌های ملی، مشارکت در تدوین استاندارد‌های بین المللی و هدایت پایان نامه‌های دانشجویی در مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری به سمت استاندارد بهره گرفته شود.

انتهای پیام/د

استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.