سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: هنوز صد درصد به مرحله حذفی صعود نکرده ایم و باید همین روند را در مقابل میانمار هم ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال امید کشورمان پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم کره شمالی در نشست خبری، در خصوص این پیروزی بیان کرد:  بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم در نیمه نخست، گل اول را به ثمر برسانیم. در نیمه دوم هم دو گل دیگر زدیم و به حریف اجازه ندادیم تا بتوانند ضد حمله بزنند و ما را شگفت زده کنند.

او ادامه داد: به دلیل پیروزی مقابل کره شمالی به تمامی بازیکنان تیمم تبریک می گویم. آنها خیلی خوب بازی کردند و این نکته را باید بگویم که هنوز صد درصد به مرحله بعد صعود نکرده ایم و باید همین روند را در مقابل میانمار هم ادامه دهیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

کرانچار در مورد اینکه آیا دوست دارد به عنوان تیم نخست یا دوم صعود کند، خاطرنشان کرد: زود است به صعود فکر کنیم. 2 بازی سخت داشتیم و باید به بعضی از بازیکنان استراحت دهیم. همچنین میانمار هم تیم خوب و قابل احترامی است اما ما هم بازیکنان جایگزین خوبی داریم و  تلاش می کنیم که به پیروزی برسیم. البته در بازی امروز عربستان و میانمار ممکن است تا حد زیادی سرنوشت گروه مشخص شود اما در هر صورت با انرژی مضاعف به مصاف میانمار می رویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در پایان گفت: در این دوره از مسابقات، ازبکستان از جمله تیم‌هایی است که همه را سورپرایز کرده و تیم‌های آسیایی دیگری نیز مانند عربستان، کره جنوبی و ژاپن هم قدرتمند هستند.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - امید کره شمالی صفر / هتریک شاگردان کرانچار در جاکارتا + فیلم و تصاویر

خلاصه بازی امید ایران و امید کره شمالی در 26 مرداد 97 + فیلم


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره بازی با کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار