نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله اشتغال و اقتصاد دو مسئله مهم کشور هستند که باید با تشکیل یک دبیرخانه از وجود نخبگان در این امر استفاده کنیم و موفق باشیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در مراسم تجلیل از نخبگان و مشاهیر شهرستان دهاقان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان برگزار شد، ضمن تبریک هفته نکوداشت شهرستان دهاقان اظهار کرد: نخبگان ارزشمندترین نیروهای یک جامعه به شمار می‌روند و در شهرستان دهاقان افرادی هم‌چون پرفسور رمضانیان‌پور، شیخ محمد حسین خرد، حسین قلی خان خطایی، دکتر سنجری جراح قلب ایران و دکتر حجازی پدر علم ریخته‌گری و سایرین بسیار خوش درخشیدند و مایه افتخار هستند و نشانگر نخبه‌پرور بودن دهاقان است.

وی مسایل اقتصادی  را یک مسئله اصلی دانست و افزود: قانون گذاری نخستین کار نمایندگان مجلس بوده اما ما وظایف دیگری هم در قبال مردم داریم و مسایل اقتصادی و مشکلات یک مسئله اصلی به شمار می‌رود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: مسئله اشتغال و اقتصاد دو مسئله مهم کشور هستند که باید با تشکیل یک دبیرخانه از وجود نخبگان در این امر استفاده کنیم و موفق باشیم. 

وی تصریح کرد: ما نخبگان علمی بسیاری در شهرستان دهاقان داریم که پتانسیل شهرستان هستند و باید آن‌ها را با آمایش سرزمینی کنار هم گذاشت.

محمودی دهاقان را مهد گلخانه‌های ایران معرفی کرد و خاطرنشان کرد: شهرستان دهاقان مهد گلخانه ایران قلمداد می‌شود و این یک افتخار بزرگ برای استان اصفهان به شمار می‌رود.

وی از برگزاری جشنواره گل وگیاه خبر داد و عنوان کرد: با توجه به طرفیت‌ها و استعداد شهرستان دهاقان در زمینه محصولات گل و صیفی جات گلخانه‌ای برگزاری جشنواره گل وگیاه فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا شهرستان دهاقان را به عنوان برند گل در کشور معرفی شود و محصولات خود را معرفی کنند.

 نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از صادرات گل دهاقان خبر داد و گفت: گل دهاقان از کیفیت خوبی برخوردار بوده و صادر می‌شود اما متاسفانه کسی از این اتفاق بزرگ مطلع نیست پس به معرفی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه وزارت گردشگری به تصویب مجلس رسید، تصریح کرد: اقتصاد باید پویا شود تا از مهاجرت جلوگیری شود؛ نفت، گردشگری و خودروسازی مهم‌ترین اقتصاد دنیا تلقی می‌شوند و نفت پاشنه آشیل ما بوده و باید بر روی گردشگری کار کنیم.

 

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان و مشاهیر شهرستان دهاقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار