مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: در مسابقه 90 دقیقه ای وقت کشی یک الی سه بار اتفاق می افتد و برنامه ریزی برای وقت کشی برابر پرسپولیس نکردیم.

مکوندی: برنامه ریزی برای وقت کشی برابر پرسپولیس نکردیم به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بهروز مکوندی مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره تساوی تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: طبیعی است تیم ما که تازه به لیگ برتر آمده در برابر تیمی که 2 سال قهرمانی لیگ ایران  است مقداری وقت کشی کند. به هر حال بعضی اوقات  بازیکنان جوان ما وقت کشی کردند و نمی شود 90 دقیقه را وقت کشی کرد و  در مسابقه 90 دقیقه ای  این وقت کشی یک الی سه بار اتفاق می افتد و برنامه ریزی نکرده بودیم که وقت کشی کنیم.

او تصرح کرد:  در فوتبال  این مسائل پیش می آید و در کل آنچه که انتظار از تیممان داشتیم انجام دادند و خوشحال هستیم که مقابل تیم بزرگ پرسپولیس و در مقابل  این همه هوادار یک امتیاز گرفتیم .

مربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: پرسپولیس خوب بازی کرد و این تیم هفته به هفته بهتر می شود  چرا که سرخپوشان پایتخت سرمایه بیشتری از لحاظ بازیکن نسبت به تیم ما دارند  و  ما باید زیر سایه تیم های بزرگ درس بگیریم و بتوانیم بازی های بهتری ارائه بدهیم. 


بیشتر بخوانید:برانکو: انتظار بازی بسته حریف را داشتیم


انتهای پیام/ 

اظهارات مربی نفت مسجد سلیمان درباره وقت کشی برابر پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار