تیم ملی فوتبال امید باید در آخرین دیدار گروهی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اندونزی به مصاف تیم امید‌های میانمار برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران که با هدایت زلاتکو کرانچار در گروه ششم رقابت های بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اندونزی 4 امتیاز کسب کرده و به دلیل کارت زرد بیشتر نسبت به عربستان سعودی در رده دوم گروه ( F ) قرار دارد، باید در سومین گام به مصاف تیم امیدهای میانمار برود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

میانمار با هدایت آنتونیو هی آلمانی در این گروه، ابتدا مقابل کره شمالی به تساوی یک بر یک رسید و سپس مقابل سعودی ها به شکست 3 بر صفر تن دادند تا با یک امتیاز در رده سوم گروه ششم قرار داشته باشند.

درباره میانمار بهتر است، بدانید که کشوری است در آسیای شرقی و بزرگ‌ترین شهر این کشور رانگون و پایتختش شهر نایپیداو است.

جمعیت میانمار بیش از ۶۰ میلیون نفر و  زبان رسمی این کشور برمه‌ای و واحد پول آن کیات است. ۶۸ درصد از مردم میانمار از تبار برمه‌ای، ۹ درصد شان، ۷ درصد کارن و بقیه از دیگر اقوام هستند.

هدایت تیم امیدهای فوتبال این کشور برعهده آنتونیو هی 47 ساله است. این مربی متولد سپتامبر 1970 در برلین آلمان است و سابقه کار در تیم های کنیا، گامبیا، لیبریا، المرخیه و رواندا را دارد و در سال 2018 با عقد قراردادی هدایت تیم ملی بزرگسالان و امیدهای میانمار را برعهده گرفت.

این تیم بر خلاف تیم ملی فوتبال امید ایران با تیم زیر 23 سال و حضور 3 سهمیه بزرگسالانش در رقابت های بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اندونزی حضور یافته و یک لژیونر هم دارد.

زین هیتت ( دروازه بان 31 ساله و اصلی تیم ملی فوتبال میانمار ) - مین تان ( مدافع 26 ساله و اصلی  تیم ملی فوتبال میانمار ) - کوکو چیت ( مهاجم 25 ساله و ستاره لیگ برتر فوتبال میانمار ) سهمیه بزرگسالان این تیم در امید ها هستند و همچنین کاپیتان این تیم هم زاو مین تان است.

این تیم در المپیک و بازی های آسیایی افتخاراتی نداشته و اما در بازی های شرق آسیا به 2 مدال برنز و نقره رسیده است. میانماری ها در 17 بازی دوستانه و رسمی گذشته شان تنها به 6 برد رسیده اند و شانس کمی برای صعود به مرحله حذفی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اندونزی دارند.

دیدار تیم های امید ایران و میانمار، روز دوشنبه در جاکارتا برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید با تیم دوم مقابل میانمار!

ایران با کارت زرد بیشتر در رده دوم گروه ششم/ تقابل احتمالی شاگردان کرانچار با سامورایی ها!


انتهای پیام/

امیدهای فوتبال ایران به مصاف میانمار می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار