فرمانده انتظامی استان زنجان گفت : مأموران پليس آگاهی استان انواع لوازم خانگی احتكار شده به ارزش 4 ميليارد و 150 ميليون ريال را در زنجان كشف كردند.

احتكار 4 ميليارد انواع لوازم خانگی در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به مبارزه جدی با سودجویان و اخلالگران اقتصادی گفت:مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان، از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار انواع لوازم خانگی و برقی در ۲ انبار واقع در زنجان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار آزادی افزود: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان پلیس آگاهی، ماموران اماکن، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت، طی یک عملیات از انبار‌های مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه آن ۴۰۷ دستگاه انواع لوازم خانگی فاقد مدارک و احتکار شده، کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله لوازم خانگی و برقی احتکار شده را ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/ن
 

کشف و توقیف کالای احتکار شده در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.