رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی گفت: وام‌های کشاورزی زیر ۱۰۰ میلیون تومان بخشیده شده و دولت چهار هزار میلیارد تومان برای تمدید تسهیلات تصویب و منابع آن را هم کرده است.

وام‌های کشاورزی زیر ۱۰۰ میلیون تومان بخشیده شدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مزروعی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم جهاد کشاورزی بجستان با بیان اینکه تلاش کرده ایم از مسائل احساسی و غیر منطقی پرهیز کنیم، گفت: با وجود این نگاه و تلاش، برای بهتر شدن وضعیت کشاورزی استان کار‌های ارزشمندی انجام شده است.

وی با اشاره به گرفتن بزرگترین اعتبار آب و خاک برای استان، افزود: هر کس طرح آبیاری تحت فشار را بخواهد اجرا کند، ۸۵ درصد اعتبار را می‌دهیم و کسی که برای لوله گذاری کانال‌های انتقال آب اقدام کند، همه هزینه هایش را تقبل می‌کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه برای برنامه پنجم ۵ میلیارد تومان به قنات‌های استان تخصیص یافت که ۲ تا ۳ میلیارد آن جذب شد، ادامه داد: برای برنامه ششم این اعتبار به ۲۰ میلیارد رسیده و از محل ارتقاء شاخص‌ها،۵۰ درصد پول را استاندار تقبل کرده و ۳۰ میلیارد به قنات‌ها داده شده که تلاش ما جذب پول برای قنات‌ها از منابع مختلف است.

مزروعی با اشاره اینکه به کشاورز برای خرید تراکتور تسهیلات ۵ ساله داده می‌شود، گفت: بهترین تراکتوری که با تراکتور خارجی رقابت می‌کند و یک دهم قیمت خارجی را نیز دارد، تراکتور ساخت تبریز است .

وی با بیان اینکه باغات انار باید به سمتی برود که با سازه‌های سبک برای جلو گیری از آفتابزدگی پوشانده شود، افزود: بانک کشاورزی هیچ بهانه‌ای برای عدم پرداخت وام ندارد و چنانچه با کشاورزان همکاری نکرده و یا بهانه گیری شود، کشاورزان گزارش کنند که پیگیری کنیم.

انتهای پیام // ف. ش.


معرفی مدیرجهاد کشاورزی بجستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
این وامهارابه چه کسانی داده اندکه به همین راحتی صدمیلیون تومان می بخشند آدم حیرت میمونه