دانش‌آموز دختر کرمانشاهی در رقابت‌های قهرمانی مدارس دختران سراسر کشور خوش درخشید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه دانش‌آموز دختر کرمانشاهی در بیست و نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی مدارس دختران سراسر کشور، به مدال طلا در رشته شطرنج دست یافت.

تینا هاتفی مؤدب، دانش‌آموز کرمانشاهی دوره متوسطه اول در بیست و نهمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزان دختر که به میزبانی استان زنجان برگزار شد، موفق شد مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

وی  در رشته شطرنج در بخش انفرادی پس از چند دوره رقابت با پشت سر گذاشتن حریفان خود، قهرمان میز دو شد و پس از وی دانش‌آموزانی از گیلان و مازندران مقام دوم و سوم را به دست آوردند.

این دوره از رقابت‌ها به روش سوییسی در استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه دانش‌آموزان استان کرمانشاه در بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر کشور دوره متوسطه اول، که به میزبانی استان همدان برگزار شد، در رشته والیبال در بازی فینال،تیم اصفهان با پیروزی مقابل تیم البرز مقام اول را کسب کرد تا استان البرز و تهران به مقام‌های دوم و سوم بسنده کنند.

در این دوره از رقابت‌ها که به مدت 5 روز برگزار شد، نوجوانان شایسته و اخلاق مدار کرمانشاهی موفق به کسب کاپ اخلاق این دور از رقابت‌ها شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رقابت های کشتی فرنگی و آزاد گروه 3 خردسالان کشور با رقابت 214 کشتی گیر روز جمعه با قهرمانی لرستان در کنگاور به پایان رسید.

این رقابت‌ها در چهار منطقه و در شهرهای کنگاور، اردبیل، آبادان و بیرجند درحال برگزاری است و گروه سوم مسابقات با حضور هشت استان مدعی عنوان قهرمانی در شهر کنگاور استان کرمانشاه برگزار شد.

استان های اصفهان، قم، مرکزی، کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان و ایلام در گروه سوم مسابقات حضور داشتند.

در پایان مسابقات تیم لرستان بعنوان قهرمانی رسید و تیم های همدان و کرمانشاه به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش کشتی فرنگی نیز که 108 کشتی گیر حضور داشتند، لرستان، اصفهان و کردستان به ترتیب با کسب 208، 205 و 180 امتیاز عنوان های اول تا سوم بخش گروهی را کسب کردند.

تیم اصفهان نیز در مسابقات اجرای فنون با 250 امتیاز قهرمان شد و همچنین کردستان با 245 امتیاز و قم با 240 امتیاز دوم و سوم شدند.

تیم های اول تا سومی هر بخش به مسابقات انتخابی تیم ملی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در مسابقات تکواندو ناشنوایان کشور ورزشکار کرمانشاهی در بخش کیوروگی مسابقات نائب قهرمان شد.

سعید جواهری ورزشکار کرمانشاه مدال نائب قهرمانی رسید.

وی در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم توانست با شکست حریفان خود نائب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

این دوره از مسابقات در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران و در گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و در چهار وزن منفی ۵۸ و منفی ۶۸ و مثبت ۸۰ و منفی ۸۰ برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

چهار خبر ورزشی استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.