نمایش ماچهار نفر بودیم اثر احمد مسافری به روی صحنه میرود.

مسافری کارگردان  نمایش ما چهار نفر بودیم  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛کشمکش داستان را در قالب یک محاکمه بیان کرد وگفت: نمایش تک بازیگر است، و شبیه نجوا و درد و دل بین خودش و خدای خودش است.

وی افزود: برای چهارمین بار است که در جشنواره به عنوان کارگردان شرکت دارم، همچنین 18 دوره از بیست و یک دوره برگزاری جشنواره ملی تاتر فتح خرمشهر حضور داشته ام.

کارگردان  نمایش ما چهار نفر بودیم گفت: غربت و مظلومیت خرمشهر در متن نمایشنامه آنقدر خوب و دلنشین با قلم مرتضی شاه کرمی نگاشته شده است که حیفم آمد آنرا کار کنم.

مسافری  با اشاره به نوسانات جشنواره های مختلف افزود : امیدوارم بهترین اجراها را شاهد باشیم، با علم به اینکه تئاتر وابسته به نفس تماشاگر است و سالن خالی هنر نیست.

وی ادامه داد: کاش مسئولین توان حمایت مالی بیشتری از مجموعه هنرهای نمایشی داشته باشند تا آثار فاخر به اجرای عمومی در آیند .

احمد مسافری از سال 1360 وارد عرصه هنرهای نمایشی شده است و بیشتر به بازیگری گرایش خود را نشان داده است .

ما 4 نفر بودیم داستان یک امدادگر هلال احمر است که در زمان جنگ تحمیلی درگیر امدادرسانی می شود و در همین حین همسرش (احلام) را از دست میدهد، اما باور ندارد که او مرده است، و حضرت امام رضا (ع) را شاهد می گیرد و از او میخواهد راهی نشانش دهد تا از این سر در گمی رهایی یابد.

انتهای پیام/ د

نمایش ما 4 نفر بودیم در جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

برچسب ها: نمایش ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.