استاندار سمنان گفت: در استان شاهد افزایش سفر ها بوده ایم و به همین علت باید کار و تلاش اعضای این ستاد هم مضاعف باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سید شهاب الدین چاووشی استاندار سمنان در جلسه ستاد خدمات سفر استان گفت: باید در هفته ولایت در جاده های استان شاهد کاهش تصادفات و رضایت خاطر زائران باشیم. در استان شاهد افزایش سفر ها بوده ایم و به همین علت باید کار و تلاش اعضای این ستاد هم مضاعف باشد.

وی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی شامل دو قسم است عنوان داشت: مردم باید در ابتدا اول راهنمایی و آگاه شوند و سپس برای آنان مقررات اعمال شود .

استاندار سمنان با اشاره به اینکه شعار مردم استان سمنان این است که مردم این استان به محبت و مودت و خدمتگزاری به زائران مفتخرند تصریح کرد: مشاهده یک رفتار ناشایست و ناپسند در حین انجام فعالیت برای خدمت رسانی به زائران نادرست است و این امر نباید صورت گیرد.

سید شهاب الدین چاووشی ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: صدا و سیمای مرکز سمنان در اشاعه و ترویج فرهنگ درست راهنمایی و رانندگی تلاش های بسیار خوبی کرده و این تلاش ها قابل تقدیر است .

وی در پایان افزود: استان سمنان از لحاظ تصادفات آمار نگران کننده ای دارد و باید تلاش کنیم تا در هفته پیش رو که مصادف با هفته ولایت و جاده های استان پر تردد است شاهد هفته ای بدون تصادف باشیم.

در این جلسه هم چنین فرمانداران شهرستان های استان برنامه های اجرایی خود در خصوص پذیرایی و اسکان هرچه بهتر از زائران را ارائه کردند .

انتهای پیام / گ

 برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.