رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه جو برادری و هماهنگی بین مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌های اجرایی حاکم است،گفت: مدیریت شهری آمادگی دارد با همه دستگاه‌های اجرایی همکاری داشته باشد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، فتح‌الله معین، در نطق چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره مناسبت امروز یعنی شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: با بیان اینکه به خاطر تغییراتی که در زمان این امام بزرگوار در حکومت اتفاق افتاد موقعیتی پیش آماد تا امام محمد باقر (ع) در راستای تدوین و نشر فرهنگ اسلامی تلاش وافری داشته باشند و آثار زیادی را از خود به جای بگذارند.

وی ابراز امیدواری کرد که توفیق آن را داشته باشیم که از آموزه‌های گران سنگ آن امام(ع) در دوره حیات خود بهره مند شویم.

رییس شورای شهر ادامه داد: ۲۸مرداد مصادف با کودتای ننگین آمریکا در کشور است چراکه این کودتا باعث شد که آمریکا حکومت مردمی دکتر محمد مصدق را برکنار کند و دوباره برای ۲۵ سال شاه را بر تخت حکومت ایران بنشاند.

معین حکومت‌هایی که زمینه و حمایت‌های مردمی را نداشته باشند را در هیچ کجای دنیا شایسته ادامه حیات ندانست و افزود: برای مثال در کشور عراق در زمان حکومت صدام هزاران نفر از مردم ایران و عراق را کشته شدند و در آخر کشورهایی که حامی صدام بودند حکومت وی را نابود کردند.

رییس شورای شهر همچنین با اشاره به روز جهانی مسجد، گفت: مردم را مالک مساجد محلات هستند. مساجد تجلی حرکت‌های مردمی برای مشارکت و همکاری برای امور خیر است و ما تلاش می‌کنیم در این سنت حسنه ورود نداشته باشیم.

معین در ادامه به کمک یک میلیاردی شهرداری اصفهان به مساجد در شش ماه اشاره کرد و افزود: البته اعضای شورای شهر علاقه داشتند کمک بیشتری از سوی شهرداری به مساجد شود اما امکان اختصاص بودجه بیشتر میسر نشد.

این مقام مسئول با اشاره به آغاز هفته دولت در هفته جاری، یادآور شد: همه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسات مختلف این مطب را عنوان کردند که اعضای شورای شهر در جهت اجرای سیاست‌های کلان دولت همکاری خواهند داشت و در این زمینه کوتاهی نمی کنند.

معین با بیان اینکه جو برادری و هماهنگی بین مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌های اجرایی حاکم است، خاطرنشان ساخت: مدیریت شهری آمادگی دارد تا برای حل مشکلات و ایجاد افضای نشاط و آرامش با همه دستگاه‌های اجرایی همکاری داشته باشد.

انتهای پیام /س

 شورای شهر اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.