مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر رسیدگی بیشتر به دانش‌آموزان نیازمند گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید بسته‌های تحصیلی و آموزشی از سوی اوقاف و امور خیریه بین دانش آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر توزیع می‌شود.

بسته‌های تحصیلی بین دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لطفی ظهر امروز در نشست با مسئولان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با قدردانی از توجه این اداره در رسیدگی به مشکلات افراد محروم و فقیر اظهار داشت: توانمند سازی و خودکفایی محرومان مهم‌ترین اولویت کاری کمیته امداد است و در این راستا از همه دستگاه‌ها و سازمان‌های حمایت‌گر کمک می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه خیلی از فعالیت‌های کمیته امداد و سازمان اوقاف در کمک به نیازمندان مشترک است افزود: این برنامه‌ها و فعالیت‌ها مشترک در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی، کمک هزینه ازدواج نیازمندان، اهدای جهیزیه، اطعام ایتام و اهدای بسته تحصیلی به دانش آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

لطفی، منابع اعتباری کمیته امداد برای کمک به نیازمندان را محدود دانست و بیان کرد: برای خدمات رسانی خوب و با کیفیت به محرومان، نیاز است از ظرفیت‌های سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها از جمله اوقاف و امور خیریه که تعامل خوبی با کمیته امداد دارد برای خدمت رسانی به قشر نیازمند استان استفاده می‌شود.

مدیر کل کمیته اداد استان بوشهر با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه نهادی است که همواره برای ترویج و توسعه شعائر اسلامی جامعه تلاش می‌کند، گفت: اگر وقف در حوزه خدمت رسانی به محرومان ونیازمندان جامعه گسترش پیدا کند بسیاری از مشکلات و محرومیت‌ها از بین می‌رود.

وی، با تاکید بر رسیدگی بیشتر به دانش‌آموزان نیازمند گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید بسته‌های تحصیلی و آموزشی از سوی اوقاف و امور خیریه بین دانش آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر توزیع می‌شود.

در این دیدار حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل کمیته امداد و سازمان اوقاف و امور خیریه، برای رفع مشکلات نیازمندان، آمادگی خود را به منظور همکاری در طرح‌های مشترک کمیته امداد اعلام کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با تاکید بر اینکه کمیته امداد نهادی خدمت رسان و امین مردم است، بیان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در راستای استفاده از ظرفیت‌های مختلف به منظور ترویج سنت حسنه وقف اقدامات متعددی را انجام می‌دهد.

حجت الاسلام اسماعیل‌پور با اشاره به هم افزایی امکانات و توانمندی‌های دو دستگاه برای ارائه خدمات مؤثر به نیازمندان، خاطر نشان کرد: کمک به ازدواج جوانان نیازمند، اهداء جهیزیه، اهداء سبد غذایی به نیازمندان و مباحث فرهنگی از جمله طرح‌های مشترک بین این دو نهاد است.

انتهای پیام/م

بسته‌های تحصیلی و آموزشی بین دانش آموزان بی‌بضاعت استان بوشهر توزیع می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.