رقابت‌های فوتبال باشگاهی در اروپا، روز دوشنبه نیز پیگیری می‌شود که مهمترین این دیدار‌ها را بررسی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا، روز دوشنبه نیز پیگیری می شود که مهمترین این دیدارها را بررسی می کنیم.

لیگ برتر انگلیس

کریستال پالاس - لیورپول (ساعت 23 و 30 دقیقه)

آخرین دیدار هفته دوم لیگ جزیره در سلهرست پارک و بین تیم های کریستال پالاس و لیورپول برگزار می شود. لک لک ها که در فصل نقل و انتقالات سعی کردند نقاط ضعف خود را بر طرف کنند و چندین بازیکن شاخص از جمله آلیسون، فابینهو، کیتا و شکیری را به تیم خود اضافه کردند. آنها در این فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می آیند و می خواهد به طلسم چندین ساله ناکامی های خود پایان دهند. لیورپول فصل را با پیروزی چهار بر صفر مقابل وست هم آغاز کرد و حال به دنبال دومین پیروزی خود است.

الکس اوکسلید چمبرلین و لوورن مصدومان سرخ های آنفیلد هستند که به این دیدار نمی رسند.

در طرف مقابل کریستال پالاس نیز فصل را خوب و با پیروزی دو بر صفر خارج از خانه مقابل فولام آغاز کرد و اصلا حریف دست و پا بسته ای برای شاگردان کلوپ به شمار نمی آید. کریستال پالاس با هدایت روی هاجسون که امشب باید به مصاف تیم سابقش برود به دنبال رتبه های بالای جدول در این فصل است.

تقابل با هاجسون دومین ایستگاه لیورپول/آغاز فصل دشوار شاگردان سیمئونه در مستایا در حال تکمیل

  • کریستال پالاس سه دیدار آخر خانگی خود را مقابل لیورپول واگذار کرده است.
  • آخرین دیدار این دو تیم که در لیگ برتر در روز دوشنبه برگزار شد به ماه می 2014 برمیگردد که مسابقه ای بسیار جذاب شد. در آن دیدار ابتدا لیورپل سه بر صفر پیش افتاد اما از دقیقه 78 به بعد عقابها سه گل زدند و در نهایت بازی سه بر صفر شد.
  • این هفتاد و سومین مسابقه لیورپول در لیگ برتر است که در روز دوشنبه برگزار می شود. این تیم بیش از هر تیم دیگر در لیگ جزیره در این روز بازی کرده است. (33 پیروزی - 20 تساوی - 19 شکست)
  • از زمانی که کلوپ هدایت لیورپول را بر عهده گرفته است، بازیهای این تیم بیش از هر تیم دیگری در لیگ جزیره گل داشته است. (341 گل - 221 گل زده و 120 گل خورده)
  • لیورپول در 27 دیدار از 30 بازی اخیرش در لیگ برتر انگلیس، شکست نخورده است.
  • کریستال پالاس 4 دیدار اخیرش در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
  • در شش بازی اخیر لیورپول و کریستال پالاس در سلهرست پارک، هر دو تیم دروازه یکدیگر را باز کرده اند و لیورپول چهار بار پیروز از زمین خارج شده است.

تقابل با هاجسون دومین ایستگاه لیورپول/آغاز فصل دشوار شاگردان سیمئونه در مستایا در حال تکمیل

لالیگای اسپانیا

والنسیا - اتلتیکو مادرید (ساعت 22 و 30 دقیقه)

ورزشگاه مستایا جایی است که شاگردان سیمئونه فصل جدید رقابتهای لالیگا را در آن آغاز خواهند کرد و امشب در هفته نخست به مصاف والنسیا می روند.

اتلتیکو پس از پیروزی هفته گذشته مقابل رئال مادرید در سوپر جام اروپا روحیه بسیار خوبی برای فصل جدید گرفته است و امسال نیز در کنار بارسلونا و رئال مادرید، برای فتح لالیگا تلاش خواهد کرد.

اتلتیکو در فصل نقل و انتقالات توانست ستاره های اصلی تیمش به خصوص گریزمن و گودین را با وجود پیشنهادات فراوان حفظ کند و اگرچه نقل و انتقالات در اسپانیا هنوز به پایان نرسیده است اما بعید است این تیم تغییر خاص دیگری داشته باشد، مگر آنکه فیلیپه لوئیز که درخواست جدایی از این تیم را داده، جدا شود و این دفاع چپ برزیلی به پاری سن ژرمن بپیوندند.

در دیدار امشب کوین گامیرو که امسال از اتلتیکو به والنسیا رفت مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد.

دیدار امشب صد و پنجاه و هفتمین مصاف این دو تیم در لالیگا محسوب می شود و نخستین مسابقه ای است که در روز دوشنبه بین دو تیم برگزار می شود. (57 پیروزی والنسیا، 58 پیروزی اتلتیکو و 41 تساوی)

والنسیا در هفت دیدار اخیرش مقابل اتلتیکو پیروز نشده است.

وانسیا در چهار دیدار آخرش با اتلتیکو موفق به گلزنی نشده است.

اتلتیکو مادرید با هدایت سیمئونه هرگز فصل را با شکست آغاز نکرده است.

تقابل با هاجسون دومین ایستگاه لیورپول/آغاز فصل دشوار شاگردان سیمئونه در مستایا در حال تکمیل

اتلتیک بیلبائو - لگانس (00:30 بامداد سه شنبه)


بیشتر بخوانید:

 سری آ ایتالیا

آتالانتا - فروزینونه (ساعت 23)

جام حذفی آلمان

گروتر فورث - دورتموند (ساعت 23 و 15 دقیقه)

اینتراخت برانشواگ - هرتابرلین (ساعت 21)

انرگی کوتبوس - فرایبورگ (ساعت 21)

پادربرون - اینگولشتات (ساعت 21)

انتهای پیام/

پیش بازی رقابتهای فوتبال در اروپا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار