رئیس ستاد هماهنگی بازسازی استان کرمانشاه گفت : عملیات تعمیر 27 هزار و 500 واحد مسکونی دیگر سرپل ذهاب هم اکنون در دست اقدام است .

تعمیر 27 هزار و 500 واحد مسکونی دیگر در سرپل ذهاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه خواجه ای رئیس ستاد هماهنگی بازسازی استان کرمانشاه گفت : تعمیرات 50 هزار واحد مسکونی آسیب دیده ناشی از زلزله کرمانشاه پایان یافته و عملیات تعمیر 27 هزار و 500 واحد مسکونی دیگر سرپل ذهاب هم اکنون در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه عملیات آواربرداری و پی کنی 32 هزار واحد مسکونی در سرپل ذهاب پایان یافته است، اظهار داشت: 28 هزار واحد مسکونی در مرحله آرماتوربندی، 13 هزار و 500 واحد در مرحله دیوارچینی، 20 هزار واحد در مرحله اسکلت بندی، 14 هزار و 500 واحد در مرحله اجرای سقف، هشت هزار واحد در مرحله گچ و خاک و 6 هزار واحد مسکونی در مرحله نصب درب و پنجره است.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی استان کرمانشاه ، روند ساخت و ساز در مناطق روستایی سرپل ذهاب را بسیار مطلوب توصیف کرد و گفت: تا آبان سالجاری کار بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق روستایی پایان خواهد یافت.

خواجه ای اضافه کرد که روند بازسازی در سطح شهر سرپل ذهاب نیز مناسب است و با مشارکت صد درصدی مردم امیدواریم بخش زیادی از واحدهای مسکونی آسیب دیده ناشی از زلزله پارسال تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تعمیرات 50 هزار واحد مسکونی آسیب دیده ناشی از زلزله کرمانشاه پایان یافته است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.