در پیک بامدادی بیست و نهم مرداد می‌شنوید؛

فراری بودن پزشکان از نصب دستگاه کارت خوان در مطب‌ها + صوت

برخی بیماران و مراجعان معتقدند پزشکان برای فرار مالیاتی تنها اقدام به دریافت پول نقد می‌کنند.

فراری بودن پزشکان از نصب دستگاه کارت خوان در مطب‌ها + صوتبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع استفاده نکردن پزشکان از دستگاه کارت خوان پرداخته است.

گفتنی است؛ برخی مراجعان اعلام کرده‌اند حتی برخی مسئولان وزارت بهداشت از جمله معاون سابق و مشاور فعلی وزیر در مطب خود از کارت خوان استفاده نمی‌کنند.

 


بیشتر بخوانید: جایگزینی کارت خوان به جای پول نقد برای پرداخت کرایه تاکسی


 

انتهای پیام/

 

راه و رسم آشتی پزشکان با کارت خوان؛ الزام قانونی یا توصیه اخلاقی؟ + صوت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
من به تازگی رفتم و گفتن که پول رو کارت به کارت کنید و کارتخوان نداریم. دندانپزشکی رفته بودم تو کرج
France
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
برای قرار از مالیات هست و معین شدن درآمدشان.ولو رفتن خلافهایشان.چون خلاف زیاده. نیم ساعت برای هر بیمار درواقع پنج دقیقه هم نمیشه یعنی از هر بیمار بیستوپنج دقیقه وقت کم گذاشته میشه بیمار درحال توضیح شرح هست که نسخه را نوشته دکتر جون.
بعد هم کارتخوان هزینه برمیداره همه گریزانند از نصب کارت خوان .البته عده ای هم شده منبع درآمدشان مثلا تو محل ما یه الکتریکی فروش هست که با کارتخوان و یه کامپوتر کلی درآمد داره با جابجایی پول.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
جنابان برای فرار مالیاتی نمی خواهند دستگاه کارت خوات داشته باشند.بیچاره ها در آمد ندارند .با طرح تحول سلامت بیمه ها را نابود کردند که اکثرش به جیب پزشکان رفت و الان برای تامین اجتماعی که سازمانی غیر دولتی است و حق کارگران زحمتکش است نقشه می کشند.پزشکان محترم هم کماکان زیر میزی که دیگر قبح آن از بین رفته و رومیزی شده می گیرند و کسی کاری نمیکند و اگر دستگاه کارتخوان هم داشته باشند به اسم خانم و بچه ها و فامیل و یا بقالی و خیاطی است .اینها با درآمدهای چند ده میلیونی از مالیات فرار می کنند آنوقت هنوز حقوق کارمند ساده را نداده از آن مالیات کم میکنند. این واقعا مایه تاسف است .جامعه مریض به پزشکان اهمیت بیشتر میدهد و جامعه مولد و فعال به علوم پایه و مهندسی و علوم اجتماعی.