رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر از بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ خواست تا درباره نامزد شکست‌خورده حزب دموکرات تحقیق کند.

ترامپ باز هم از مولر خواست تا درباره کلینتون به بررسی بپردازدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته بار دیگر از رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات اخیر این کشور، خواست هیلاری کلینتون، نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات  2016 را مورد بازجویی و تحقیق قرار دهد.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: نه تبانی صورت گرفته و نه مانع‌تراشی بجز آنکه از سوی هیلاری خبیث و دموکرات‌ها انجام شد.

ترامپ در ادامه نوشت: رابرت مولر حتی توجه به این مسئله را رد کرده است. درباره دروغ‌گویی جان برنان، جیمز کومی، مک‌کیب و یا ایمیل‌های هیلاری خبیث به گنگره چه می‌گوید.

رئیس جمهور آمریکا همواره تحقیقات بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات سال 2016 را با عنوان تعقیب توهمات یاد می‌کند. در ماه جولای نیز ترامپ در پیامی توئیتری از بازرسان پرونده مداخله خواسته بود تا به بررسی ایمیل‌های هیلاری کلینتون بپردازند.

در سال 2015 میلادی نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد هیلاری کلینتون در زمان تصدی وزارت خارجه آمریکا به جای استفاده از سرورهای امن دولتی از ایمیل شخصی استفاده کرده است. ترامپ بارها خواستار به جریان افتادن پرونده بررسی ایمیل‌های کلینتون شده بود.

کلینتون رقیب انتخاباتی ترامپ از حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار